Gäst råttfällan Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 jag är lite gammalmodig och undrar hur man pmar på det nya formatet av fuska! tacksam för svar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 När du ser ett inlägg är medlemen till vänster, klicka där uppe där det står namnet, så kollar du på den listan, så står det "skicka personligt meddelande" eller liknande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 (redigerat) Skicka Medelande för att vara exakt Eller så går man in i Mina Inställningar Redigerat 13 Augusti 2007 av iron_maiden96 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 Skicka meddelande för att vara helt exakt.. Man kan även gå in på dens press och sedan klicka på skriv/skicka meddelande.. ganska långt ner.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst råttfällan Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 ok tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkFaller Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 ok tackdet visste inte jag heller så detta var bra! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.