💬
Logga in
Fuska.se

Har Jag Blivit Knäpp?

216 svar · startad

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #41

Tänkte mer att liksom: "Eftersom du är så snäll så får du en present av mig! :)" Eller ännu sämmre:"Här får du en present, jag trodde att du kanske inte får så många presenter av dina kompisar..." Det lät bra när jag tänkte det iaf...

Senast ändrad:

5 Nov 2007
Nivå 6 · Fuskare

den sista va inte så snäll..du menade att hon va mobbad...

Nivå 3 · Lärling

det sista skulle verkligen vara dum... men den första skulle nog funka

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #44

Jo, jag visste väl att det var fel, men jag var för trög för att förstå vad för fel det var... :P

Vad ska jag göra åt att tjej A manipulerar mej, då? :huh:

Nivå 3 · Lärling

manipulerar dig?? på vilket sätt??

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #46

Den som ändå visste det... Hon gör mig förvirrad iaf... :S

6 Nov 2007
Nivå 3 · Lärling

det är tjejer bra på... men varför tror du att hon manipulerar dig då???

7 Nov 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #48

Det vet jag inte heller! :P Det skulle i så fall vara om hon var kär i mej och ville få mig på fall... :rolleyes: Men nu är inte hon det, så hon kanske bara gör det för vara dum, eller nått... :(

8 Nov 2007
Nivå 3 · Lärling

det kan också vara för att hon känner sig sårad, och vill ge igen. och om så e fallet ska jag ge dig ett tips, låt henne inte förstöra dig.....

men det är ett värsta fallet scenario. förmodligen är du bara lite paranoid, för jag tvivlar på att det kommer hända, om man inte räknar med det faktum att du blev kär i henne vill säga...

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #50

Så du menar att hon kan förstöra mig om jag är kär i henne? Hänger inte me riktigt... :S

Senast ändrad:

Jag tror han menar att när du är så kär i henne, så kan hon förstöra dig, Att "skita" i dig och så, Fråga, är väl det bästa sättet..

1, Börja prata om nått intressant,

2, Säg vad du känner för henne,

3, kanske får svar om hon tycker om dig?

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #52

Det vet jag att hon inte gör/är... Har typ räknat ut det... Hon pratar om nån annan kille och så...

Senast ändrad:

Nivå 11 · Veteranfuskare

Då är du i en precis likadan situation som jag är i just nu =/

Bara att låta snacket gå över.

12 Nov 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #54

En ganska dum teori är att hon vill göra mej avundsjuk, lr nått... :P

Näe... Så är det inte!

Nivå 3 · Lärling

men då är det bara att vänta å se, tålamod så ska du nog see att det funkar förr eller senare

Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #56

Hmm... Jag verkar (in all cases) bra på att muntra upp tjej A... Det är väl bra va? Men hennes kille är nog ännu bättre... Och tjej B verkar jätteglad när jag ser henne och pratar med henne och chattar med henne... Men det är hon mot alla andra oxå...

Senast ändrad:

13 Nov 2007
↗ till inlägget

Jo, såhär är det att när jag skrev till en tjej på MSN, då kom jag på mig själv med att tappa humöret! :o Först blev jag lite irriterad på att hon inte sa hur man gjorde en sak på MSN. Att hon fortsatte vara snäll och trevlig gjorde mig bara ännu mer förargad! Vad sjutton har hänt med mig? Jag kommer aldrig få några vänner om jag är så otrevlig emot alla! :(

Ja du är knäpp som en nymålad ladugårds vägg
14 Nov 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #58

Okej, men tillbaka till det jag skrev innnan.

Nivå 3 · Lärling

inte för att jag riktigt förstod det du sa förut katt, men ja det är väl bra att du är bra på att muntra upp tjej A så länge inte du blir überdeprimerad på köpet...

15 Nov 2007
Nivå 8 · Veteranfuskare
Trådstartare #60

Vad menar du? Hur kan man bli depremerad av att muntra upp henne?

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in