Hoppa till innehåll

Har Jag Blivit Knäpp?


Katt
 Dela

Rekommendera inlägg

  • Svar 216
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Jo, kanske... :S

 

Men jag har typ upptäckt att jag inte förtjänar tjej B, hon är jättemodig (fast hon är blyg) och jag är en mes! :( Så det verkar som det går dåligt vad jag än gör... :/ Tjej B ser heller på skräckfilmer än loggar in på msn och prata me mig... :(

Redigerat av Katt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

du kan titta på skrckisar med henne :D, om du vill att hon ska övervinna sina "rädslor" måste du övervinna dina.

och för övrigt så spelar det f*n ingen roll om hon är modig och du en mes. normalt brukar det vara tvärt om men det spelar INGEN SOM HELST roll!!!

och det finns inget som heter "förtjänar henne" i sånna här frågor.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Uppupp: Okej, nu blev jag lit gladare... Men jag satt nästan 20 - 30 minuter med henne i fredags, och jag sa typ en eller två saker!! Men hon svarade iaf, det brukar hon inte göra, och man inte ska tolka att hon ser på mig och ler som ett svar... Det är så svårt att komma på nått att säga, min lillasyrra säger att jag inte ska tänka på vem hon är, bara prata med henne som vem som helst, men det är så svårt, hon svara bara om jag frågar...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

visst e det svårt, jag har ungefär samma problem med en tjej just nu, men jag är typ bästa vän nu. en smula problematiskt, men det är en bra grund. ställ frågor som kräver stora svar. typ "jag vill veta veta lite om ditt liv, kan du inte berätta lite om det??" och försök få det att låta så oskyldigt som möjligt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Haha, okej! :lol: Men hon kanske inte gillar mig... :( Nej, blir jag depremerad av tjej B, nu? Hon som ler så sött mot mig? Asså, jag fattar ingenting! Men som sagt, hon ler ju mot alla, så det betyder inte ett dugg???

Redigerat av Katt
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...