TheGreatest Skrivet 26 November 2007 Rapport Dela Skrivet 26 November 2007 hm..vem är det? hon som inte vill gå in på msn eller den som typ manipulerade dig?(hade varit lättare med nåt namn ;)) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 27 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 27 November 2007 Liksom jag vill vara anonym, så måste jag även göra mina kompisar anonyma, så det blir svårare att spåra mig... Tjej A är manipuleraren, sammanfattningsvis så hon har helt och hållet tankarna på en annan, och så vill hon inte träffa mig IRL, för jag är helt dum i huvudet, eller nått... Hon gillar inte mig, hon ignonerarar mig, hon manipulerar mig... Trots det gillar jag henne mer... Fast tjej B gillar jag liksom mer på ett annat sätt... Jag kan inte tänka mig att bli ihop med tjej A, det vore helt omöjligt (0.00000000001% sannolikhet...), men tjej B skulle jag kanske kunna bli ihop med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 då är det väl ganska klart vem du ska satsa på..? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 28 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Hehe, joo... Men nu slutar hon och logga in på MSN igen, bara för det! Jag pratar jue hur mkt som helst med henne! Vad gör jag för fel? Dessutom har nån laggt färdigt pusslet, så jag har ingen anledning att gå till hennes bänk... Det finns en som kommenterar allt jag gör, och det struntar jag i. Men om jag går till tjej, då kanske han börjar säga en massa dumt om mig och henne, och hon kanske tar illa upp av det! Så jag borde inte gå till henne, för då håller han säkert tyst. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheGreatest Skrivet 28 November 2007 Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 pussel? ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 28 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 November 2007 Jag vet, jättetråkigt... Men det var en anledning att vara vid hennes bänk, det fanns ett pussel i närheten :P... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 29 November 2007 Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 en grabb som snckar skit om dig? bry dig inte, om det är tillräckligt trakaserande gå å anmäl han för trakaserier eller förtal. om du är lite våldsam, spöa upp han (inte rekomenderat dock...) men vad snackar ni om då? du å tjejen asså Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 29 November 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 November 2007 Nej, han säger dumma saker om henne, typ. Jag pratar lite om varje... :P Det första som kommer upp i mitt huvud liksom... Fast jag är så seg, så ibland kommer jag inte på nått att säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantanos Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 om hon snackar skit om henne ska du hoppa på han och skälla ut han eller ngt. försvara vännens heder (för din vän är hon väl ändå??) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 1 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 (redigerat) Han är starkare än mig... :S Jo, hon är min vän! :) Helt klart. :blush: Redigerat 1 December 2007 av Katt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 1 December 2007 Rapport Dela Skrivet 1 December 2007 Han är starkare än mig... :S Jo, hon är min vän! :) Helt klart. :blush:Va bra :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Katt Skrivet 2 December 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 December 2007 Joo... Med det verkar som om B ignonerar mig... :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.