Hoppa till innehåll

Har Jag Blivit Knäpp?

Katt

Rekommendera inlägg

• Svar 216
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Liksom jag vill vara anonym, så måste jag även göra mina kompisar anonyma, så det blir svårare att spåra mig...

Tjej A är manipuleraren, sammanfattningsvis så hon har helt och hållet tankarna på en annan, och så vill hon inte träffa mig IRL, för jag är helt dum i huvudet, eller nått... Hon gillar inte mig, hon ignonerarar mig, hon manipulerar mig...

Trots det gillar jag henne mer... Fast tjej B gillar jag liksom mer på ett annat sätt... Jag kan inte tänka mig att bli ihop med tjej A, det vore helt omöjligt (0.00000000001% sannolikhet...), men tjej B skulle jag kanske kunna bli ihop med!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hehe, joo... Men nu slutar hon och logga in på MSN igen, bara för det! Jag pratar jue hur mkt som helst med henne! Vad gör jag för fel? Dessutom har nån laggt färdigt pusslet, så jag har ingen anledning att gå till hennes bänk... Det finns en som kommenterar allt jag gör, och det struntar jag i. Men om jag går till tjej, då kanske han börjar säga en massa dumt om mig och henne, och hon kanske tar illa upp av det! Så jag borde inte gå till henne, för då håller han säkert tyst.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...