AikidoMaster Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 hej har en fråga som jag behöver hjälp med Fråga: vad ska jag göra för att komma till sunyshore City klarat alla sju gym räddat dom legandirska varelserna vet inte vad jag ska göra känns som jag gjort allt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
webis104 Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 du ska in i det irretrande stället MT.CORONET!!! där upp längst upp möter du Dialga/Palkia Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 14 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 du ska in i det irretrande stället MT.CORONET!!! där upp längst upp möter du Dialga/Palkiaska man fånga de då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AikidoMaster Skrivet 14 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 14 Augusti 2007 du ska in i det irretrande stället MT.CORONET!!! där upp längst upp möter du Dialga/Palkiatack hittade det fånga Dialga med masterball för alla mina pokemon var nästan döda så var tvungen men nu har jag Dialga tackar.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg