XabeR Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Skrivet 4 Mars 2004 är det kul och tycker ni att man ska köpa det? Citera
Gäst Soffan Skrivet 4 Mars 2004 Rapport Skrivet 4 Mars 2004 Påminner om 2 Fast 2 Fourius så jag tror spelet är bra :D Citera
Boffaroffe Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Skrivet 5 Mars 2004 ja, det tycker jag helt klart värt pengarna. har redan klarat ut det och det fin.s över 110 race att köra. man kan spinna, burna, använda lustgas, ramma varandra, köpa delar bla sidokolar, takgälar, 2 meters vinge, huv gälar etc. det finns också massor märken till varorna på bilen bla hjulen du kanske känner till michelin däck, kumho däck dem finns på spelet och så finns det jackson racing ett ganska känt racing märke. :D Citera
j0hn Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Skrivet 5 Mars 2004 Jag tror att man tröttnar på det ganska snabbt.. Hur kul är det att köra bil? En racksträcka sen använda lite lustgas sen är man i mål.. Citera
henk_a Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Skrivet 5 Mars 2004 Jag tycker att du ska köpa det för det är ganska roligt! Kul att spela online. Citera
Nyllet Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Skrivet 6 Mars 2004 Det ÄR det bästa bil spelet i världen.Verkligen värt pengarna tycker jag Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.