Rotom Skrivet 29 Augusti 2009 Rapport Skrivet 29 Augusti 2009 children of mana eller pokemon pearl ( kan inte bestämma för dem båda är jätte bra :gitarr: :blink: :meddum: )
karin96pk Skrivet 1 September 2009 Rapport Skrivet 1 September 2009 pokemon platinum älskar min hon vaporeon i lvl 71 ps jag har minst tjugo han eevees renrasiga jag vill bli av med. :P
IRaeven Skrivet 5 September 2009 Rapport Skrivet 5 September 2009 pokemon platinum älskar min hon vaporeon i lvl 71 ps jag har minst tjugo han eevees renrasiga jag vill bli av med. :P hur kan eeves vara renrasiga??? :blink: OnT: pokemon platinum for the win!!!
pixel Skrivet 5 September 2009 Rapport Skrivet 5 September 2009 Mitt favorit spel är megaman zx advent tror jag. men det finns många andra bra också.som zelda.
fredu Skrivet 5 September 2009 Rapport Skrivet 5 September 2009 pokemon platinum älskar min hon vaporeon i lvl 71 ps jag har minst tjugo han eevees renrasiga jag vill bli av med. :P hur kan eeves vara renrasiga??? :blink: OnT: pokemon platinum for the win!!! Eevee + Eevee = renrasigEevee + något annat = blandras tror jag xD OnT: GTA Chinatown Wars
kimoo Skrivet 9 September 2009 Rapport Skrivet 9 September 2009 Pokémon Diamond. Troligen HG\SS När det har kommit ut.
IRaeven Skrivet 12 September 2009 Rapport Skrivet 12 September 2009 pokemon platinum älskar min hon vaporeon i lvl 71 ps jag har minst tjugo han eevees renrasiga jag vill bli av med. :P hur kan eeves vara renrasiga??? :blink: OnT: pokemon platinum for the win!!! Eevee + Eevee = renrasigEevee + något annat = blandras tror jag xD kan man avla evee med ngn annan?? :huh:
Rekommendera inlägg