Bounce Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Hej allihopa. ;) Det är så att jag letar efter ett svenskt skivbolag som inriktar sig på musikstilen electronica; liknande musik som Boards of Canada håller på med. Jag har letat på google men jag hittar ingenting. Om det är någon som vet något skivbolag så skulle jag vara väldigt tacksam om du skulle skriva det här :) tacksam för svar /bounce Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RaXeZ Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Daifrecords finns iaf, jag vet att det ska finnas fler men kommer inte ihåg vad dem heter. Men jag är inte säker om dom signar just den stilen du snackar om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bounce Skrivet 15 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 daifrecords signar bara techno/trance... :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Sound Pollution tar allt! Premier kanske också gör! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bounce Skrivet 15 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 hittade inte premier när jag sökte på google...men sound pollution, kan man typ skicka in demo på låtar man gjort? någon som vet fler skivbolag? tackar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Japp, det kan man! Eller om du vill uppträda live hade jag skickat in demon till Sommarrocken i Svedala om du nu bor i Skåne för där blir man lätt känd! Man kan skicka in demos till Sound Pollution och dem tar allt! Så satsa på det! Lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bounce Skrivet 17 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 tusen tack! haha tyvärr bor inte jag i skåne :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Sound Pollution finns väl i hela Sverige? De har iallafall en affär i Gamla Stan, stockholm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wilmerx.tk Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Som sagt, Sound Pollution tar allt och finns överallt! Varsågod och lycka till! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pollenallergi Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 www.djurandmir.se/ Har ju bland annat signat SMK och 50 hertz. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thekniferules Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Starta ett eget? Fixa in låtarna på datorn bränn ner massa skivor och sen sälj :P. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.