Hoppa till innehåll

Old School Gaming


crazy_pingu

Rekommendera inlägg

Jo läth! Flest konsoler när den dör wins ;)

närå. Sant, jag har itne skitmånga konsoler, men har lite annat att lägga pengar på, körde upp bensin för 5000 i sommar tex. ;)

 

bara jag får lite inkomst lär jag dock bo på tradera:D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst nissling

MITT 500 INLÄGG!!

 

Meddelande: Din bil måste vara en riktig miljöbov om den drog av 5000 kronor under sommaren. Känner en som har en bild som drar 0.5 liter per mil, och det är riktigt lite.

Redigerat av nissling
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst nissling

Fick min på Tradden. 460 kronor, två handkontroller, manual och lite frigolit medföljde. Han bodde nära så vi kunde hämta upp allting. Min Dreamcast fick jag inkl. ca 30 spel, två kontroller, en ratt, två vibrator grejor, lite annat, manual, alla kablar och lite till för 900. SLÅ DET!! Och sedan köpte jag Sonic Adventure separat för 69 kronor, fortfarande inplastat. Det är riktigt bra pris, eller?

 

EDIT: En bild på alla mina konsoler förutom R-zone. Inga spel eller boxar syns på bilden, dom kommer senare. Dock kan det finnas ett Singstar Rocks i min Ps2.

 

http://i69.photobucket.com/albums/i74/nissling/HPIM8343.jpg

Redigerat av nissling
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst nissling

Trots allt, vad tycker du om min konsol-samling? Det är väldigt många jag har. Men som sagt, det är inte den som har flest konsoler när den dör som vinner.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Well, den är nice, är lite avundsjuk på Saturnet, och att du har lite gammalt som tex. Atari är jävligt nice.

Däremot så är jag inte så mkt för att ha 24sorters gameboy osv.

 

Du verkar vara mer samlare än mig, jag köper mer för att kunna spela på konsollerna.

 

Nice samling iaf, får se om jag får tag på ett nes, saturn osv. ett n64 skulle man haft bara för mariokart64 :D

 

Och du som bara är 13 lär ha en hel del när du är 18, om inte ditt samlande stagnerar dvs. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 4 veckor senare...

jaja tjafsarna om fynd:P, Här har ni lite jag hittade hemma, Har glömt få med ett till N64, sen kartongerna till N64 spelen, och så glömde jag PSPt med tillbehör, Har flera närbilder ifall ni vill se ngt speciellt

 

EDIT: man ser inte allt heller

f*n den sammlingen skulle jag vilja ha (:
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...