Hoppa till innehåll

Old School Gaming


crazy_pingu

Rekommendera inlägg

Gäst nissling

f*n den sammlingen skulle jag vilja ha (:

Vill du ha den får du allt drömma om mina överhypiga samling. Inte för att sryta, men den är faktiskt större än vad ni tror.

 

Har skaffat ytterliggare en Mega Drive 2. Fick en Mega CD 2 på köpet inkl. 13 spel varav 11 på kassett och två på CD. Borde komma imorgon. Fick även en converter så man kan lire Master System spel på en Mega Drive. Alltinget (och två handkontroller samt kablar) fick jag för bara 522 kronor. Det är bland dom bästa affärerna någonsin. Nästan lika bra som när Wiona2k fick hem ett komplett Zero Wing från RSS för bara 37 kronor.

Redigerat av nissling
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 44
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

bara julklappshandlandet är över blir det tradera för överblivna pengar :D

siktat in mig speciellt på saturn nu, ska f*n bli ett sånt, och då blir det det också!

Sen om det blir en skitbra affär spelar inte så stor roll, jag har inte tålamod;)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst nissling

Det är 32X, jag, jag vill ha... Zzzzzzzz...

 

 

Önskar mig 1000 kronor av mina farmor och farfar så jag kan få råd med en 32X'a inkl. Star Wars. Ska bli kul eftersom jag alltid får 1000 kronor av dom. Har också en Power Glove samt Famicom och Famicom Disk system.

 

Tusan också, blev bannad från Loading idag.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gäst nissling

Mm, Power Glove ja. Och sedan får man ju inte glömma det, Cowabunga! AVGN kan inte bli bättre.

 

Ska kolla om det är så löjligt svårt som han säger. Famicomen lär ju komma på Onsdag och Power Glove'n har jag ju redan sedan 2 veckor tillbaka.

 

Såg en 32X inkl. alla kablar plus Star Wars och manual på Ebay (PAL) för 825 pund på köp nu pris inkl. frakt. Kanon och den har dykt upp många gånger så den lär ju finnas där om 2 veckor också. Ska bli coolt att se den ultimata mega drive'n.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...

tjenare allihopa. jag behöver hjälp jag tänkte sla till pa den här fran spel fyndet

 

 

Super Nintendo - Super Nintendo & Nintendo 8-bit 2-in-1 (klon) Basenhet/Konsol, Nytt!

Nintendo | Hårdvara/tillbehör | SNES

 

Aktuellt pris:

1290:-

 

 

 

 

Kategori: SNES

 

Undergrupp: Hårdvara/tillbehör

 

Lagerstatus: Finns i lager

 

Varubeskrivning:

 

Super Nintendo och Nintendo 8-bit konsol.

 

Denna SNES och NES klon är regionsfri och tar ca 95% av alla utgivna SNES och NES spel oavsett vart i världen spelen är från.

 

Produkten är INTE utgiven av Nintendo. Tv:n man spelar på måste stödja Amerikansk NTSC signal då konsolen endast har A/V ut.

 

Alla spel till både SNES och NES körs upp i 60Hz/fullskärm.

 

Produkten är ny och komplett med 110/220V strömomvandlare.

 

 

Men jag vet inte om min tv har ntsc signal har dom flesta det elr?

Eller ska jag skaffa konsolerna för sig och skaffa en PAL ver

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
Gäst nissling

Ozoon: Oj då! Skrev visst lite fel. 825 pund var det inte. Inte kronor heller. Det var faktiskt bara 625 kronor. Men den är redan såld.

 

Graderobspapa: Skaffa konsollerna separat. Dom blir bäst då.

 

Övrigt: Har köpt mig en CD-I 450 inkl. alla kablar och tillbehör samt Lemmings och någon tutorial disk för 400 kronor. Har sedan köpt Hotel Mario, Zelda: Wand Of Gamelon och International Tennis till CD-I.

 

Övriga grejjor jag köpt på sistone:

 

Sonic Jam (Saturn)

Bug (Saturn)

Die Hard (Nes)

Och lite till.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...
×
  • Skapa ny...