Easton Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Hej, jag undrar om jag ska köpa Diamond eller Pearl. Och jag har lite frågor också! Vem är bäst att ta i början? Hur många legendariska kan man fånga? Hur roligt är det? Gör man samma sak som i de andra spelen? Är det värt att köpa, rekommenderas det? Hur mycket kostar det? Vilka konsoller finns det till? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Hej, jag undrar om jag ska köpa Diamond eller Pearl. Ja, självklart. Och jag har lite frågor också! Vem är bäst att ta i början? Det är upp till dig, men Turtwig och Chimchar är effektivast på gym och elite 4, men personligen föredrar jag Piplup Hur många legendariska kan man fånga? Utan att använda events kan man få: Dialga (Diamond), Palkia (Pearl), Uxie, Azelf, Mesprit, Cresselia, Giratina, Regigigas (Då måste man däremot föra över Regisarna från GBA. Dem man kan få med hjälp av events är Arceus, Darkrai, Sheymin (Stavning?) Manaphy och Phione. Alltså blir det totalt 13 stycken om jag nu inte glömt nån. Hur roligt är det? Bästa Pokemonspelet hittils eftersom nya pokemon och moves. Gör man samma sak som i de andra spelen? Ja, men det finns en del nyheter. Är det värt att köpa, rekommenderas det? Definitivt värt priset Hur mycket kostar det? Beror på vars du köper det men där jag köpte det kostade det 449 kr. Vilka konsoller finns det till? Bara Nintendo DS. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkFaller Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Hej, jag undrar om jag ska köpa Diamond eller Pearl. Ja, självklart. Och jag har lite frågor också! Vem är bäst att ta i början? Det är upp till dig, men Turtwig och Chimchar är effektivast på gym och elite 4, men personligen föredrar jag Piplup Hur många legendariska kan man fånga? Utan att använda events kan man få: Dialga (Diamond), Palkia (Pearl), Uxie, Azelf, Mesprit, Cresselia, Giratina, Regigigas (Då måste man däremot föra över Regisarna från GBA. Dem man kan få med hjälp av events är Arceus, Darkrai, Sheymin (Stavning?) Manaphy och Phione. Alltså blir det totalt 13 stycken om jag nu inte glömt nån. Hur roligt är det? Bästa Pokemonspelet hittils eftersom nya pokemon och moves. Gör man samma sak som i de andra spelen? Ja, men det finns en del nyheter. Är det värt att köpa, rekommenderas det? Definitivt värt priset Hur mycket kostar det? Beror på vars du köper det men där jag köpte det kostade det 449 kr. Vilka konsoller finns det till? Bara Nintendo DS. jag har en konpis med pokemon Pearl och han tycker det är kul :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joacin Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 (redigerat) det är värt pengarna och om du trötnar på själva storyn så finns det ju sinnoh underground och wifi. Redigerat 16 Augusti 2007 av dialga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Hej, jag undrar om jag ska köpa Diamond eller Pearl. JA Och jag har lite frågor också! Vem är bäst att ta i början? Jag tog Turtwig Hur många legendariska kan man fånga? Vet inet Hur roligt är det?Roligt när man väl har kommit igång Gör man samma sak som i de andra spelen? Som emerald Ruby LG och alla dom. Ja Är det värt att köpa, rekommenderas det? JAA Hur mycket kostar det? Vilka konsoller finns det till? Nintendo DS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 En sak att tänka på är att det bara är Chimchar och Ponyta som är de enda eldpokemonen man kan få tills man klarat Elite 4an. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Men sen så har ju alla som är svaga mot eld andra svagheter också. Jag hade inte en enda pokemon i Elite 4 och den var lika lätt ändå. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 En sak att tänka på är att det bara är Chimchar och Ponyta som är de enda eldpokemonen man kan få tills man klarat Elite 4an.Räkna bort Chimchar för den och dens utväcklingar suger verkligen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg