Noiseless Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Hej, går det att få en extra moves, ex om man har en nightmare, kan man göra nått för att få en till nigtmare, så att man kan ge den till en annan också? Går det utan nån emulator eller nått? Ps.Pokémon crystal. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Hej, går det att få en extra moves, ex om man har en nightmare, kan man göra nått för att få en till nigtmare, så att man kan ge den till en annan också? Går det utan nån emulator eller nått? Ps.Pokémon crystal. nä jag tror inte att det går <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Det tor inte jag heller... men det går att kopiera innan man lär :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Det tor inte jag heller... men det går att kopiera innan man lär :Phur? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 man kan ju alltid ge pokemonen tmet så den håller i den sen klonar man den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Man kan inte klona på Crystal. Bara på Guld och Silver... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 jo det går visst -.- pröva själv -.- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 För vissa går det, men det har aldrig gått för mig. Det kan vara nånting med tillverkaren att göra, de från USA kanske inte funkar medans de från EU gör det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 För vissa går det, men det har aldrig gått för mig. Det kan vara nånting med tillverkaren att göra, de från USA kanske inte funkar medans de från EU gör det.för mig har det inte gått. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 För vissa går det, men det har aldrig gått för mig. Det kan vara nånting med tillverkaren att göra, de från USA kanske inte funkar medans de från EU gör det.Ja, tänkte på det med. Jag var liten och kollade på typ fuska och det stod att det bara gick på g/s men jag testade på crystal och det funkade jättebra. Kanske så är dem senare versionenerna berfriade från kloningsbuggen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Nja, jag fick mitt Crystal när det var ganska nytt, och jag har aldrig kunnat klona på det. Man kan ju t.o.m. klona på Guld när man spelar spelet genom Pkmn Stadium 2. :P Så spelen sparas inte på samma sätt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Nja, jag fick mitt Crystal när det var ganska nytt, och jag har aldrig kunnat klona på det. Man kan ju t.o.m. klona på Guld när man spelar spelet genom Pkmn Stadium 2. :P Så spelen sparas inte på samma sätt. ja det verkar så :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg