DarknessGuy Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 hur många på lvl 100 har ni på pokemon crater? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 5, 6 stycken. Dem är ganska bra också. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkFaller Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Jag har 3 ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Vad är pokemon crater.. ? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 15 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Vad är pokemon crater.. ?Det är en spel-hemsida, med pokemon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkFaller Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 Och väldigt kul!! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 16 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Och väldigt kul!! :Dja den är kul för omväxlings skull B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Jag har hört om pkmn online, man väljer en karaktär ( pkmn ) som man går runt med och chattar med andra. x] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Coolt har du en länk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
BloodyMoonSlave Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 har nån en gubbe som jag kan få på pokemoncrater???? :D :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 17 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 (redigerat) har nån en gubbe som jag kan få på pokemoncrater???? :D :huh:du får ju självklart ta och skaffa dig en egen gubbe.http//:www.pokemoncrater.com där har du din länk weaville. Redigerat 17 Augusti 2007 av DarknessGuy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 har nån en gubbe som jag kan få på pokemoncrater???? :D :huh:du får ju självklart ta och skaffa dig en egen gubbe.http//:www.pokemoncrater.com där har du din länk weaville. Det vet jag redan :o <_< :lol: . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg