DarknessGuy Skrivet 15 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Augusti 2007 är det någon som vet om det går att klona på g/s/c? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Det går men jag vet inte så kolla på youtube. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Det är enkelt. kolla på fusken här på fuska.se, man man gör det vid datorn i spelet =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Det går väl bara att klona i G/S? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 17 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Det går väl bara att klona i G/S?tja det går att klona på G/S och på vissa Crystal spel.Det säger många i alla fall. B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Det går väl bara att klona i G/S?tja det går att klona på G/S och på vissa Crystal spel.Det säger många i alla fall. B) Det går på crystal, jag har klonat HO-OH ca. 20 gånger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Det går väl bara att klona i G/S? tja det går att klona på G/S och på vissa Crystal spel.Det säger många i alla fall. B) Det går på crystal, jag har klonat HO-OH ca. 20 gånger. Okej visste inte det, men jag har för mig att jag hört det i nån annan tråd... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 mm draghon skrev det men jag och goreinhaled kan ju klona på crystal och en av min kusin med. Det är väl olika versioner av spelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg