Hoppa till innehåll

Första Spel Till Min Ds Vilket Ska Jag Köpa


zitroz

Rekommendera inlägg

hej idag (onsdag) köpte jag ett ds lite. Men jag köpte inget spel till för jag var inte säker på vilket jag ville ha.

 

jag vill ha ett spel som e billigt (under 400kr) och som man använder pet pennan mycket på. kärna ett roligt äventyrs spel.

 

jag tänkte köpa Final fantasy III (3) men visste inte om jag skulle göra det så kan ni berätta vad ni tycker att jag ska köpa för spel.

Jag tycker att du ska köpa The Legend of Zelda: Phantom Hourglass. Jag fick det på min födelsedag i onsdags och det är sjukt bra. Bästa spel på en bärbar konsoll jag har kört iaf. Jag tror att det räcker ganska länge också så jag rekomenderar det och inget annat! :D

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 3 månader senare...

hej idag (onsdag) köpte jag ett ds lite. Men jag köpte inget spel till för jag var inte säker på vilket jag ville ha.

 

jag vill ha ett spel som e billigt (under 400kr) och som man använder pet pennan mycket på. kärna ett roligt äventyrs spel.

 

jag tänkte köpa Final fantasy III (3) men visste inte om jag skulle göra det så kan ni berätta vad ni tycker att jag ska köpa för spel.

 

Jag tycker Zelda(PH) eller FFIII båda är gryma!!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
Gäst
Detta ämne är nu stängt för ytterligare svar.
×
  • Skapa ny...