Gäst Andreasswf Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 det funkar inte jag har ett room och jag har en emulator när jag går in och ska köra så blir det bara svart och när jag ska extrahera så funkar det fortfarande inte snälla hjälp :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kassler Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 *1.3* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 men jag har ju xp ! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eVoL Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Ge mig din msn så kan jag skicka en GBA emulator och roms Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shockwave Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 har du testat att trycka på Eac det fins emulatorer som man ska göra det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 min msn är [email protected] :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 jag testade att trycka på esc tror jag att du menar men det funkar inte jag har boycott emulator Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 jag vet itte tyvärr Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 men skriv inte om du inte vet! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Soffan Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Vilket spel har du?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 jag har mario and luigi superstar saga advance room Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zorro Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 men skriv inte om du inte vet! :angry: kan itte du förklara vad rooms och sådant e då??? så att jag förstår lite....TACK! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg