Megaz Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 På rs kan du inte bara slåss åtminstånde <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 gör inte ni rs nördar de då? rs är typ kasst, fighting systemet suger och gubben är stel som f*n, på WoW knäcker fighting systemet, gubben RÖR SIG IBLAND och det finns fler raser, klasser etc Om du har sådana åsikter så har jag en liten fråga, vad jag du i Runescape/Tibia forumet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkFaller Skrivet 18 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 skriv inte om ni inte tycker det är kul!! :angry: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Jag tror att han e avundsjuk. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarkFaller Skrivet 19 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Augusti 2007 Jag tror att han e avundsjuk.kanske det du! :lol: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg