Arwen Undomiel Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Jag vet att detta varit uppe förut, men det verkade inte vara nån som visste svaret. Hur kommer man åt de hemliga bonusarna på Sonic Mega Collection??? Svara bara ni som verkligen VET och inte ni som hört nåt rykte. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Blue Sphere: Play Sonic the Hedgehog and Sonic 3d Blast 20 times each. Comix Zone: Go to Manual mode, and press Z, Z, Z, Up, Up, Up, Down, Down, Down, L, R, and Z (Japanese Version Only) Flicky: Play Dr Robotnik's Mean Bean Machine 30 times. Knuckles in Sonic 2: Play Sonic the Hedgehog 2 and Sonic Spinball 20 times each. Ristar: Play Blue Sphere, Knuckles in Sonic 2, Sonic 3 and Knuckles, and Flicky 30 times each. Sonic 3 & Knuckles: Play Sonic the Hedgehog 3 and Sonic & Knuckles 20 times each. The Ooze: Go to Options mode, and press Up, L, Down, R, Up, Z, Down, L, Up, R, Down, Z (Japanese Version Only menar du dom? Jag kunde inte hitta mer iallafall Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 8 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Blue Sphere: Play Sonic the Hedgehog and Sonic 3d Blast 20 times each. Comix Zone: Go to Manual mode, and press Z, Z, Z, Up, Up, Up, Down, Down, Down, L, R, and Z (Japanese Version Only) Flicky: Play Dr Robotnik's Mean Bean Machine 30 times. Knuckles in Sonic 2: Play Sonic the Hedgehog 2 and Sonic Spinball 20 times each. Ristar: Play Blue Sphere, Knuckles in Sonic 2, Sonic 3 and Knuckles, and Flicky 30 times each. Sonic 3 & Knuckles: Play Sonic the Hedgehog 3 and Sonic & Knuckles 20 times each. The Ooze: Go to Options mode, and press Up, L, Down, R, Up, Z, Down, L, Up, R, Down, Z (Japanese Version Only menar du dom? Jag kunde inte hitta mer iallafall Tack! :P Detta är vad jag har letat efter! Men hur är det med de bonusar som bara går att aktivera i den japanska versionen? Jag har sju bonusar på mitt spel också, så det måste finnas nåt annat sätt på just de två. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 (redigerat) Man kanske ska ha ett annat Sonic spel sparat på sammma minnes kort som SMC. Jag fick Flickies (eller nåt sånt) när jag hade Sonic Adven. DX och Sonic Adven. 2 Battle. OBS jag har bara spelat DR.RMBM 4 ggr. Redigerat 8 Mars 2004 av 0013 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 om man har det japanska spelet får mand em i det japanska spelet går ej få på den europeiska versionen eller amerikanska bara japanska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 jaha! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
0013 Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 Ja bara japanska Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
1-an Skrivet 8 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 8 Mars 2004 okej! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arwen Undomiel Skrivet 9 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Mars 2004 om man har det japanska spelet får mand em i det japanska spelet går ej få på den europeiska versionen eller amerikanska bara japanska Hmm, jag sa visst fel. Jag har bara fem bonusar! :rolleyes: Men tack för all info i alla fall! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg