Hoppa till innehåll

Sonic Mega Collection

Rekommendera inlägg

Blue Sphere: Play Sonic the Hedgehog and Sonic 3d Blast 20 times each.

Comix Zone: Go to Manual mode, and press Z, Z, Z, Up, Up, Up, Down, Down, Down, L, R, and Z (Japanese Version Only)

Flicky: Play Dr Robotnik's Mean Bean Machine 30 times.

Knuckles in Sonic 2: Play Sonic the Hedgehog 2 and Sonic Spinball 20 times each.

Ristar: Play Blue Sphere, Knuckles in Sonic 2, Sonic 3 and Knuckles, and Flicky 30 times each.

Sonic 3 & Knuckles: Play Sonic the Hedgehog 3 and Sonic & Knuckles 20 times each.

The Ooze: Go to Options mode, and press Up, L, Down, R, Up, Z, Down, L, Up, R, Down, Z (Japanese Version Only

menar du dom?

Jag kunde inte hitta mer iallafall

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Blue Sphere: Play Sonic the Hedgehog and Sonic 3d Blast 20 times each.

Comix Zone: Go to Manual mode, and press Z, Z, Z, Up, Up, Up, Down, Down, Down, L, R, and Z (Japanese Version Only)

Flicky: Play Dr Robotnik's Mean Bean Machine 30 times.

Knuckles in Sonic 2: Play Sonic the Hedgehog 2 and Sonic Spinball 20 times each.

Ristar: Play Blue Sphere, Knuckles in Sonic 2, Sonic 3 and Knuckles, and Flicky 30 times each.

Sonic 3 & Knuckles: Play Sonic the Hedgehog 3 and Sonic & Knuckles 20 times each.

The Ooze: Go to Options mode, and press Up, L, Down, R, Up, Z, Down, L, Up, R, Down, Z (Japanese Version Only

menar du dom?

Jag kunde inte hitta mer iallafall

Tack! :P Detta är vad jag har letat efter! Men hur är det med de bonusar som bara går att aktivera i den japanska versionen? Jag har sju bonusar på mitt spel också, så det måste finnas nåt annat sätt på just de två.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man kanske ska ha ett annat Sonic spel sparat på sammma minnes kort som SMC. Jag fick Flickies (eller nåt sånt) när jag hade Sonic Adven. DX och Sonic Adven. 2 Battle. OBS jag har bara spelat DR.RMBM 4 ggr.

Redigerat av 0013
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...