ville10 Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Hur många sparnings filer finns det??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
RMAPersson Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Det finns fyra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Det finns fyra sparningfiler. Spelet är ändå bland det sämsta människan gjort. Om man pratar om del 2 till Gamecube. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Det finns fyra sparningfiler. Spelet är ändå bland det sämsta människan gjort. Om man pratar om del 2 till Gamecube.Paper Mario och tvåan är ju ffs två av världens bästa spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Det finns fyra sparningfiler. Spelet är ändå bland det sämsta människan gjort. Om man pratar om del 2 till Gamecube.Paper Mario och tvåan är ju ffs två av världens bästa spel. Ettan är bra, men tvåan stinker och är en av dom sämsta spelen jag någonsin spelat. Ska nog sälja det til någon uteliggare för 5 kronor. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Det finns fyra sparningfiler. Spelet är ändå bland det sämsta människan gjort. Om man pratar om del 2 till Gamecube. Paper Mario och tvåan är ju ffs två av världens bästa spel. Ettan är bra, men tvåan stinker och är en av dom sämsta spelen jag någonsin spelat. Ska nog sälja det til någon uteliggare för 5 kronor. Jag köper. Jag är inte uteligagre, man jag kan väl få köpa ändå? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NintendoGuy Skrivet 22 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 Vafan.. Jag älska tvåan och har varvat de och har tänkt köpa ettan till virtual console på mitt wii. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Garderobsapa Skrivet 17 September 2007 Rapport Dela Skrivet 17 September 2007 jag tkr att 1 är bäst helt klart skönast! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 6 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Oktober 2007 Det finns fyra sparningfiler. Spelet är ändå bland det sämsta människan gjort. Om man pratar om del 2 till Gamecube. Paper Mario och tvåan är ju ffs två av världens bästa spel. Ettan är bra, men tvåan stinker och är en av dom sämsta spelen jag någonsin spelat. Ska nog sälja det til någon uteliggare för 5 kronor. Jag köper. Jag är inte uteligagre, man jag kan väl få köpa ändå? Det är redan sålt, som tur var. Var rädd att jag skulle bli galen på att se kartongen. Fick ca 400 kronor för det på tradden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg