wario Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 nån some vet hur man skaffar en auto/bot på RS... gratis :P tacksam för svar ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oliver30 Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 nån some vet hur man skaffar en auto/bot på RS... gratis :P tacksam för svar ;) mm jag vet skicka namn o pass till mig på runescape så får du en gratis auto :) :P . jag heter king the533! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 nån some vet hur man skaffar en auto/bot på RS... gratis :P tacksam för svar ;) mm jag vet skicka namn o pass till mig på runescape så får du en gratis auto :) :P . jag heter king the533! :P varför ska han ge dig sitt namn och pass? du kan väl bara skicka den? SCAM SCAM SCAM! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ale92 Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 nån some vet hur man skaffar en auto/bot på RS... gratis :P tacksam för svar ;) mm jag vet skicka namn o pass till mig på runescape så får du en gratis auto :) :P . jag heter king the533! :P scam ... om nån gick på det där får dom skylla sig själv Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst aso090 Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 (redigerat) nån some vet hur man skaffar en auto/bot på RS... gratis :P tacksam för svar ;) mm jag vet skicka namn o pass till mig på runescape så får du en gratis auto :) . jag heter king the533! :P förlåt men du är failed kanske försöka en annan dag men denna dag är du failed snälla gråt inte... ursäkta men du borde väl söka lite men här har jag gjort en tråd kanske du tycker om den :rolleyes: http://www.fuska.se/forum/Guide_Om_Runesca...ner-t91200.html Redigerat 18 Augusti 2007 av aso090 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg