Gäst Zakakiro Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Tjena, jag har börjat lira Warhammer, Empire V.S Orcs :P å så har ja trouble att måla cool Empire flagga = / har målat orcs flagga skit cool ^^ men e det någon som vet nån sida man kan skriva ut warhammer flagg blider som ja kan limma på min flagga? B) cya :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Du kan kolla på Gameworkshops hemsida efter tips, www.gamesworkshop.com. Annars så finns det en bok till varje "klass" med massa tips. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 Har redan varit där inne men jag hittade inget hehe :P har sökt hela dan efter bilder man kan skriva ut för det :P B) ty ändå :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Vad menas med "Klass" då? oops f*n va nån kan dissa mej nu lol ... sa "va menas me klass" XD men jaja jag har ingen sån bok : / elr e det Warhammer boken? :huh: har kollat i den men orkade inte läsa xD "Bok till varje klass"? typ har Spearmens en bok, flagg hållaren 1 bok, vanliga krigare 1 bok? lol :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Han menade antagligen tex Empire boken. Har Chaos, Lizardmen och Chaos Space Marines böckerna, och finns flaggor i alla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Zakakiro Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 ok B) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.