Gäst onix8 Skrivet 2 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Oktober 2007 ää EQ vet du vad det är Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 EarthQuake :D . Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
majskolv Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 gjorde för 5 minuter sen nu kan jag gå till shynnchore city lånade en pokemon i lv 60 av min kompis så det blir enklare på gymmetAllt som behövs är en bra ground attack. Min Torterra med EQ fick ta det gymmet. Min starapor me Close Combat tog den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 3 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Oktober 2007 Fighting,Ground och Rock attacker är bra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
arneallla Skrivet 7 Oktober 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Oktober 2007 håller med men fighting är bäst de e super efecktiv mot normal pokemon :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg