mr_rock Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Skrivet 18 Augusti 2007 Jag valde camaron i början och när jag har kört ett tag nu och ökat prestandan på den så köpte jag en ny bil och ville öka prestandan på den.Men det står att dom är låsta. Nån som vet hur man får dom att upplåsas?? Citera
Boffaroffe Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Skrivet 18 Augusti 2007 Det finns 3 olika typer av bilar i spelet. Typ 1, Typ 2, Typ 3. Dessa olika typer kräver även en unik Typ-uppgradering som man får genom att vinna lopp. Citera
mr_rock Skrivet 19 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 19 Augusti 2007 Måste jag köra om alla lopp med den nya bilen då :huh: Citera
Boffaroffe Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Skrivet 19 Augusti 2007 Nej, men du måste vinna nya race. Det står vad du får för saker innan du accepterar ett race. T.ex. Växellåda Typ 2 - Racingpaket. Citera
Mr.profs Skrivet 19 Augusti 2007 Rapport Skrivet 19 Augusti 2007 Med andra ord du måste vinna fler lopp för å kunna få prestanda uppgraderingar till din nya bil. Vilken bil valde du? Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.