Gäst mithril Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 Vissa saker är ju ganska intressanta. Jag läste om en intressant figur. Den kallas Chupacabra, eller på svenska "getsugare". Den kallas Chupacabra för att den första offer var en get. Den har 2 långa "tänder" som fungerar som sugrör. Den suger upp blod ur djur. Den har röda ögon.... Forskarna vet inte vad det är för nått. Vissa anser att det är en utomjording. För att man hade sett NASA gör runt med fordon just före den dök upp. Vissa tror att den har vaknat upp ur dvala när det har varit jordbävningar. Själv vet jag inte riktigt vad jag ska tro. Men en fågel som gör oväder? Nja, det låter lite överdrivet. Det angående Nessie, att han härstammar från Plesiosaurier. Är inte troligt, då det djuret inte har benstruktur att höja huvudet över vattnet. För nästan alla har ju "sett" han sticka upp huvudet över vattnet. Tror inte Nessie finns, för inget är bevisat. Han kanske är en stor ål. Eller nått liknade. Det om Yeti kan vara troligt ändå. Det är ett område som är ganska outforskat. Men så länge det inte finns bevis, tror jag inte på Yeti heller. Storfot, liknar en yeti ganska mycket, finns också. ''getsugaren'' den är fejk forskaren kom fram till det för några månader sen.20år sen var det en man som tog bild på yeti/bigfoot och forskaren kom fram till att bilden är äkta nu så bigfoot kanske är sant. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Vissa saker är ju ganska intressanta. Jag läste om en intressant figur. Den kallas Chupacabra, eller på svenska "getsugare". Den kallas Chupacabra för att den första offer var en get. Den har 2 långa "tänder" som fungerar som sugrör. Den suger upp blod ur djur. Den har röda ögon.... Forskarna vet inte vad det är för nått. Vissa anser att det är en utomjording. För att man hade sett NASA gör runt med fordon just före den dök upp. Vissa tror att den har vaknat upp ur dvala när det har varit jordbävningar. Själv vet jag inte riktigt vad jag ska tro. Men en fågel som gör oväder? Nja, det låter lite överdrivet. Det angående Nessie, att han härstammar från Plesiosaurier. Är inte troligt, då det djuret inte har benstruktur att höja huvudet över vattnet. För nästan alla har ju "sett" han sticka upp huvudet över vattnet. Tror inte Nessie finns, för inget är bevisat. Han kanske är en stor ål. Eller nått liknade. Det om Yeti kan vara troligt ändå. Det är ett område som är ganska outforskat. Men så länge det inte finns bevis, tror jag inte på Yeti heller. Storfot, liknar en yeti ganska mycket, finns också. ''getsugaren'' den är fejk forskaren kom fram till det för några månader sen.20år sen var det en man som tog bild på yeti/bigfoot och forskaren kom fram till att bilden är äkta nu så bigfoot kanske är sant. Bigfoot, eller Sasquatch som är hans rätta namn, finns inte. Det är det enda jag absolut INTE tror på! Visst kan det finnas.. Men det är mest påhittad av människor som har hört Yeti berättelser och vill få uppmärksamhet i media. Och vars är källan till att en forskare kom på att ett bigfoot foto var äkta? Det kan vara äkta men det kan också vara så att nån har klätt ut sig med nån skitbra dräkt och lurat alla. Inte för att det är omöjligt.. Och ang. Chupacabra, den hör också till "Okända Varelser i våran värld" eftersom ingen har bevisat dess existens förutom ögonvittnen som inte ens har tagit något foto eller filmat! Och Mithril... Vilken idiotisk "forskare" pratar du om?! OCH VAD HAR DU FÖR KÄLLOR!?! Man kan inte lita på en enda forskare! Men, Chupacabra, finns nog. Men kanske inte i den "skepnad" som vi tänker oss. Det kanske bara är ett vanligt djur som vi inte upptäckt än? Det finns många frågor som behöver besvaras ;) Och Nessie.. Ja, den har olik benstruktur än Plesiosaurien. Men vad kan inte hända på några miljoner år? Den kanske har utvecklats? Evolution, vettu. Och Mithril, jag säger det bara en gång.. Sluta komma med meningslösa "teorier" som t.ex. "20år sen var det en man som tog bild på yeti/bigfoot och forskaren kom fram till att bilden är äkta nu så bigfoot kanske är sant" utan KÄLLA! Källa, källa och åter KÄLLA! Vem kommer att tro på dig om du fortsätter så? Just det, ingen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 (redigerat) Vissa saker är ju ganska intressanta. Jag läste om en intressant figur. Den kallas Chupacabra, eller på svenska "getsugare". Den kallas Chupacabra för att den första offer var en get. Den har 2 långa "tänder" som fungerar som sugrör. Den suger upp blod ur djur. Den har röda ögon.... Forskarna vet inte vad det är för nått. Vissa anser att det är en utomjording. För att man hade sett NASA gör runt med fordon just före den dök upp. Vissa tror att den har vaknat upp ur dvala när det har varit jordbävningar. Själv vet jag inte riktigt vad jag ska tro. Men en fågel som gör oväder? Nja, det låter lite överdrivet. Det angående Nessie, att han härstammar från Plesiosaurier. Är inte troligt, då det djuret inte har benstruktur att höja huvudet över vattnet. För nästan alla har ju "sett" han sticka upp huvudet över vattnet. Tror inte Nessie finns, för inget är bevisat. Han kanske är en stor ål. Eller nått liknade. Det om Yeti kan vara troligt ändå. Det är ett område som är ganska outforskat. Men så länge det inte finns bevis, tror jag inte på Yeti heller. Storfot, liknar en yeti ganska mycket, finns också. ''getsugaren'' den är fejk forskaren kom fram till det för några månader sen.20år sen var det en man som tog bild på yeti/bigfoot och forskaren kom fram till att bilden är äkta nu så bigfoot kanske är sant. Bigfoot, eller Sasquatch som är hans rätta namn, finns inte. Det är det enda jag absolut INTE tror på! Visst kan det finnas.. Men det är mest påhittad av människor som har hört Yeti berättelser och vill få uppmärksamhet i media. Och vars är källan till att en forskare kom på att ett bigfoot foto var äkta? Det kan vara äkta men det kan också vara så att nån har klätt ut sig med nån skitbra dräkt och lurat alla. Inte för att det är omöjligt.. Och ang. Chupacabra, den hör också till "Okända Varelser i våran värld" eftersom ingen har bevisat dess existens förutom ögonvittnen som inte ens har tagit något foto eller filmat! Och Mithril... Vilken idiotisk "forskare" pratar du om?! OCH VAD HAR DU FÖR KÄLLOR!?! Man kan inte lita på en enda forskare! Men, Chupacabra, finns nog. Men kanske inte i den "skepnad" som vi tänker oss. Det kanske bara är ett vanligt djur som vi inte upptäckt än? Det finns många frågor som behöver besvaras ;) Och Nessie.. Ja, den har olik benstruktur än Plesiosaurien. Men vad kan inte hända på några miljoner år? Den kanske har utvecklats? Evolution, vettu. Och Mithril, jag säger det bara en gång.. Sluta komma med meningslösa "teorier" som t.ex. "20år sen var det en man som tog bild på yeti/bigfoot och forskaren kom fram till att bilden är äkta nu så bigfoot kanske är sant" utan KÄLLA! Källa, källa och åter KÄLLA! Vem kommer att tro på dig om du fortsätter så? Just det, ingen http://www.gust.st/okandadjur_Chupacabras.htmlmkt verklig eller? och forskaren kan inte säga en bild är äkta efter 1min eller? och här är big foot:http://www.gust.st/okandadjur_ny_video_av_Bigfoot.html Redigerat 11 November 2007 av mithril Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Vissa saker är ju ganska intressanta. Jag läste om en intressant figur. Den kallas Chupacabra, eller på svenska "getsugare". Den kallas Chupacabra för att den första offer var en get. Den har 2 långa "tänder" som fungerar som sugrör. Den suger upp blod ur djur. Den har röda ögon.... Forskarna vet inte vad det är för nått. Vissa anser att det är en utomjording. För att man hade sett NASA gör runt med fordon just före den dök upp. Vissa tror att den har vaknat upp ur dvala när det har varit jordbävningar. Själv vet jag inte riktigt vad jag ska tro. Men en fågel som gör oväder? Nja, det låter lite överdrivet. Det angående Nessie, att han härstammar från Plesiosaurier. Är inte troligt, då det djuret inte har benstruktur att höja huvudet över vattnet. För nästan alla har ju "sett" han sticka upp huvudet över vattnet. Tror inte Nessie finns, för inget är bevisat. Han kanske är en stor ål. Eller nått liknade. Det om Yeti kan vara troligt ändå. Det är ett område som är ganska outforskat. Men så länge det inte finns bevis, tror jag inte på Yeti heller. Storfot, liknar en yeti ganska mycket, finns också. ''getsugaren'' den är fejk forskaren kom fram till det för några månader sen.20år sen var det en man som tog bild på yeti/bigfoot och forskaren kom fram till att bilden är äkta nu så bigfoot kanske är sant. Bigfoot, eller Sasquatch som är hans rätta namn, finns inte. Det är det enda jag absolut INTE tror på! Visst kan det finnas.. Men det är mest påhittad av människor som har hört Yeti berättelser och vill få uppmärksamhet i media. Och vars är källan till att en forskare kom på att ett bigfoot foto var äkta? Det kan vara äkta men det kan också vara så att nån har klätt ut sig med nån skitbra dräkt och lurat alla. Inte för att det är omöjligt.. Och ang. Chupacabra, den hör också till "Okända Varelser i våran värld" eftersom ingen har bevisat dess existens förutom ögonvittnen som inte ens har tagit något foto eller filmat! Och Mithril... Vilken idiotisk "forskare" pratar du om?! OCH VAD HAR DU FÖR KÄLLOR!?! Man kan inte lita på en enda forskare! Men, Chupacabra, finns nog. Men kanske inte i den "skepnad" som vi tänker oss. Det kanske bara är ett vanligt djur som vi inte upptäckt än? Det finns många frågor som behöver besvaras ;) Och Nessie.. Ja, den har olik benstruktur än Plesiosaurien. Men vad kan inte hända på några miljoner år? Den kanske har utvecklats? Evolution, vettu. Och Mithril, jag säger det bara en gång.. Sluta komma med meningslösa "teorier" som t.ex. "20år sen var det en man som tog bild på yeti/bigfoot och forskaren kom fram till att bilden är äkta nu så bigfoot kanske är sant" utan KÄLLA! Källa, källa och åter KÄLLA! Vem kommer att tro på dig om du fortsätter så? Just det, ingen http://www.gust.st/okandadjur_Chupacabras.htmlmkt verklig eller? och forskaren kan inte säga en bild är äkta efter 1min eller? och här är big foot:http://www.gust.st/okandadjur_ny_video_av_Bigfoot.html Alla bilder på Chupacabras är fejk, särskilt den sista.. Det ser man tillochmed! Har sett den där som exempel till flera andra "djur". Och den är fejk. Och om Bigfoot, jag undrar varför alla filmer och bilder är i så dålig kvalit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Vissa saker är ju ganska intressanta. Jag läste om en intressant figur. Den kallas Chupacabra, eller på svenska "getsugare". Den kallas Chupacabra för att den första offer var en get. Den har 2 långa "tänder" som fungerar som sugrör. Den suger upp blod ur djur. Den har röda ögon.... Forskarna vet inte vad det är för nått. Vissa anser att det är en utomjording. För att man hade sett NASA gör runt med fordon just före den dök upp. Vissa tror att den har vaknat upp ur dvala när det har varit jordbävningar. Själv vet jag inte riktigt vad jag ska tro. Men en fågel som gör oväder? Nja, det låter lite överdrivet. Det angående Nessie, att han härstammar från Plesiosaurier. Är inte troligt, då det djuret inte har benstruktur att höja huvudet över vattnet. För nästan alla har ju "sett" han sticka upp huvudet över vattnet. Tror inte Nessie finns, för inget är bevisat. Han kanske är en stor ål. Eller nått liknade. Det om Yeti kan vara troligt ändå. Det är ett område som är ganska outforskat. Men så länge det inte finns bevis, tror jag inte på Yeti heller. Storfot, liknar en yeti ganska mycket, finns också. ''getsugaren'' den är fejk forskaren kom fram till det för några månader sen.20år sen var det en man som tog bild på yeti/bigfoot och forskaren kom fram till att bilden är äkta nu så bigfoot kanske är sant. Bigfoot, eller Sasquatch som är hans rätta namn, finns inte. Det är det enda jag absolut INTE tror på! Visst kan det finnas.. Men det är mest påhittad av människor som har hört Yeti berättelser och vill få uppmärksamhet i media. Och vars är källan till att en forskare kom på att ett bigfoot foto var äkta? Det kan vara äkta men det kan också vara så att nån har klätt ut sig med nån skitbra dräkt och lurat alla. Inte för att det är omöjligt.. Och ang. Chupacabra, den hör också till "Okända Varelser i våran värld" eftersom ingen har bevisat dess existens förutom ögonvittnen som inte ens har tagit något foto eller filmat! Och Mithril... Vilken idiotisk "forskare" pratar du om?! OCH VAD HAR DU FÖR KÄLLOR!?! Man kan inte lita på en enda forskare! Men, Chupacabra, finns nog. Men kanske inte i den "skepnad" som vi tänker oss. Det kanske bara är ett vanligt djur som vi inte upptäckt än? Det finns många frågor som behöver besvaras ;) Och Nessie.. Ja, den har olik benstruktur än Plesiosaurien. Men vad kan inte hända på några miljoner år? Den kanske har utvecklats? Evolution, vettu. Och Mithril, jag säger det bara en gång.. Sluta komma med meningslösa "teorier" som t.ex. "20år sen var det en man som tog bild på yeti/bigfoot och forskaren kom fram till att bilden är äkta nu så bigfoot kanske är sant" utan KÄLLA! Källa, källa och åter KÄLLA! Vem kommer att tro på dig om du fortsätter så? Just det, ingen http://www.gust.st/okandadjur_Chupacabras.html mkt verklig eller? och forskaren kan inte säga en bild är äkta efter 1min eller? och här är big foot:http://www.gust.st/okandadjur_ny_video_av_Bigfoot.html Alla bilder på Chupacabras är fejk, särskilt den sista.. Det ser man tillochmed! Har sett den där som exempel till flera andra "djur". Och den är fejk. Och om Bigfoot, jag undrar varför alla filmer och bilder är i så dålig kvalit de är ju minst 20+meter ifrån man går ju inte fram till den direkt om du tror de. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Men omg ._. Allt i mitt inlägg kom inte med. Jag menar att.. Den sista bigfoot bilden ser inte ett dugg trovärdig ut?! Ser du inte ögona i munnen?! Dom är ju helt weird ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Men omg ._. Allt i mitt inlägg kom inte med. Jag menar att.. Den sista bigfoot bilden ser inte ett dugg trovärdig ut?! Ser du inte ögona i munnen?! Dom är ju helt weird ._. de kanske inte hade en 1337 kamera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Men omg ._. Allt i mitt inlägg kom inte med. Jag menar att.. Den sista bigfoot bilden ser inte ett dugg trovärdig ut?! Ser du inte ögona i munnen?! Dom är ju helt weird ._. de kanske inte hade en 1337 kamera? :o Dom är ju forskare för guds skull! Vem vill dokumentera saker och sen när man ser på filme så har den skitdålig kvalit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Fanns det inte en myt om nåt liknade djur i östersjön här sverige [loch ness]. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Fanns det inte en myt om nåt liknade djur i östersjön här sverige [loch ness]. Ja, Storsjöodjuret. Själv tror jag att det är som bigfoot, nåt som dom har kommit på när du hörde berättelserna om Loch Ness och ville att deras land skulle vara speciellt också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst mithril Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Men omg ._. Allt i mitt inlägg kom inte med. Jag menar att.. Den sista bigfoot bilden ser inte ett dugg trovärdig ut?! Ser du inte ögona i munnen?! Dom är ju helt weird ._. de kanske inte hade en 1337 kamera? :o Dom är ju forskare för guds skull! Vem vill dokumentera saker och sen när man ser på filme så har den skitdålig kvalit de kan bevisa den är fejk eller inte ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Median Skrivet 11 November 2007 Rapport Dela Skrivet 11 November 2007 Men omg ._. Allt i mitt inlägg kom inte med. Jag menar att.. Den sista bigfoot bilden ser inte ett dugg trovärdig ut?! Ser du inte ögona i munnen?! Dom är ju helt weird ._. de kanske inte hade en 1337 kamera? :o Dom är ju forskare för guds skull! Vem vill dokumentera saker och sen när man ser på filme så har den skitdålig kvalit de kan bevisa den är fejk eller inte ändå. Oj? Vilka då? En enda forskare!? .. Bilden kanske är äkta.. Men nån kanske har klätt ut sig!? Tänk på det innan du kommer med dina "meningslösa" teorier.. Eller nånting åt det hållet ._. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.