Nyllet Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 (redigerat) menar du avataren? gå in på din kontrollpanel sen står det någonstans typ ändra avatarinställningar gå in på den sen lägger du in en blid från en hemsida eller från din dator eller bilder som fuska har lagt in så man kan använda.Bilden för inte vara animerad/rörlig större än 12kb och 80 gånger 80 pixlar Redigerat 6 Mars 2004 av Nyllet Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pikachu Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 (redigerat) Det fins inget som heter ändra avatarinställningar! Redigerat 6 Mars 2004 av Pikachu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Jo på kontrollpanelen i din meny, under fliken "personlig profil" står det "ändra avatar inställningar" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pikachu Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Jag har windows xp spelar det nån roll? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Har också XP det spelar ingen roll, tro mig :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pikachu Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Jag hittar ingen avatar inställningar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 Har du gått in på "Min kontrollpanel" här ovanför?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pikachu Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 jag fattar jag trodde att den fans inne på datorn sorry. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 hehe, alla gör vi misstag =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pikachu Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 (redigerat) Bilden kommer inte fram! Redigerat 7 Mars 2004 av Pikachu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cider Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 Är den godkänd då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pikachu Skrivet 7 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 7 Mars 2004 (redigerat) ja. Kan man ändra namn? :unsure: Redigerat 7 Mars 2004 av Pikachu Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg