Tjille Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 (redigerat) hej! klarar denna dator Bf2 och wow och liknande spel? E så trött på att pappa ska hänga över axlen när man e på msn,bf2 och wow <_< Tack för snabba svar länken: http://www.dustinhome.se/DacsaPortal/?ProdID=5010081871 Redigerat 20 Augusti 2007 av Tjille Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 kan du berätta vilken dator du menar, tack. annars kan vi inte hjälpa dig -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tjille Skrivet 20 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 kan du berätta vilken dator du menar, tack. annars kan vi inte hjälpa dig -.- glömde har läagt upp den nu=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst InTech Skrivet 20 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 Om du ska klara att spela allt så måste du köpa till minne också. Tycker inte att du ska köpa den datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tjille Skrivet 20 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Augusti 2007 (redigerat) Om du ska klara att spela allt så måste du köpa till minne också. Tycker inte att du ska köpa den datorn. kan du säga varför? mer minne? Ram eller hårddisk? vill gärna ha en nice data som klarar bf2 och wow mm max 5000kr :huh: Snälla kan inte nån lägga upp en länk till en dator som klarar wow och bf2! Redigerat 20 Augusti 2007 av Tjille Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Om du ska klara att spela allt så måste du köpa till minne också. Tycker inte att du ska köpa den datorn. kan du säga varför? mer minne? Ram eller hårddisk? vill gärna ha en nice data som klarar bf2 och wow mm max 5000kr :huh: Snälla kan inte nån lägga upp en länk till en dator som klarar wow och bf2! Då får du väl ta och vänta tills julrean, tror nog att priserna går ner nån hundralapp/hundralappar då. Jag har iallafal planerat att bygga en egen dator då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dohHomer Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 du bör inte köpa en dator från dustin. det blir alltid mycket dyrare än vad det står... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tjille Skrivet 21 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 (redigerat) Om du ska klara att spela allt så måste du köpa till minne också. Tycker inte att du ska köpa den datorn. kan du säga varför? mer minne? Ram eller hårddisk? vill gärna ha en nice data som klarar bf2 och wow mm max 5000kr :huh: Snälla kan inte nån lägga upp en länk till en dator som klarar wow och bf2! Då får du väl ta och vänta tills julrean, tror nog att priserna går ner nån hundralapp/hundralappar då. Jag har iallafal planerat att bygga en egen dator då. Vad har du planerat att den ska klara? :huh: Har funderat på http://www.komplett.se , men jag vet inte om deras prossecorer för max 800kr klarar bf2 och wow du bör inte köpa en dator från dustin. det blir alltid mycket dyrare än vad det står...Är det med fraken och allt annat? Redigerat 21 Augusti 2007 av Tjille Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dohHomer Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 jag antar att det är det när jag skulle köpa dator sa en kompis att jag inte skulle köpa ifrån dustin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tjille Skrivet 21 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kevve Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 St-data.se är annars rätt stabilt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 (redigerat) Om du ska klara att spela allt så måste du köpa till minne också. Tycker inte att du ska köpa den datorn. kan du säga varför? mer minne? Ram eller hårddisk? vill gärna ha en nice data som klarar bf2 och wow mm max 5000kr :huh: Snälla kan inte nån lägga upp en länk till en dator som klarar wow och bf2! Då får du väl ta och vänta tills julrean, tror nog att priserna går ner nån hundralapp/hundralappar då. Jag har iallafal planerat att bygga en egen dator då. Vad har du planerat att den ska klara? :huh: Har funderat på http://www.komplett.se , men jag vet inte om deras prossecorer för max 800kr klarar bf2 och wow Kollade på länken du gav, om du ska ha nån bra processor där som klarar Bf2/WoW måste du nog betala ca 1 500kr - 2 000kr.(då menar jag på medel/hög grafikinställningar) Vet inte än.. Men satsar på att ta det bästa just då som har ett rimligt pris. Tror nog att tillverkarna försöker få lite nya saker färdiga till jul då många köper saker så då går de gamla sakerna's priser ner. Men jag har iallafal ca 35 000kr i aktier som jag ska sälja snart(hoppas dem inte går ner igen :(). Jag ska bygga en egen dator för jag trivs ABSOLUT INTE med sakerna som företagen som bygger datorer åt en lägger in på recovery skivan och sånt skit. :pinch: Men när man köper en dator måste man ju tänka på vad man ska andvända datorn till så att man inte bara slänger bort massa penger.. :bah: Jag ska nog bara köpa en 200GB hårddisk för att jag tror nog inte att jag kommer andvända hela 500GB. Det jag vill ha bra är nog processorn, RAM't och grafikkortet eftersom jag endast gör saker på min dator som kräver dem. Ljudkortet däremot kan vara nått klassiskt men bra till spel. Alla andra saker kommer jag inte skriva om för det behöver ni inte veta något om. Vill inte heller köpa något som är standard just då eftersom efter en månad finns det bättre komponenter som standard, jag vill att min dator ska vara över standarden i iallafal 2 - 4 eller 6 månader. Datorn jag kommer bygga kommer nog kosta ca 8 000kr - 12 000kr. Redigerat 21 Augusti 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.