Vitdom Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 (redigerat) Grafikkortet är dugligt, fungerar väl för WoW, men jag vill nog att du köper ett nytt om du köper datorn. Processorn är en av de bättre på marknaden. 2.0 Ghz duo core räcker låååångt. Det motsvara ungefär 2 stykcen 2.2 Ghz P4-processorer. Tänk på det. Om du köper den datorn bör du först köpa 1 gb minne till, så du har 2 gb till datorn. Efter det är den bra för spel. (: Vitdom, du har väl bra koll på datorer? Varför visar du då AMDs dubbelkärniga processor? Intel äger maknaden av dubbelkärniga processor, så försök ens inte dra fram AMD ur smutsen. Det var ju Tjille som frågade om processorn. :cry: Själv hatar jag AMD processorer, har aldrig andvänt dem och kommer aldrig att göra det heller. coolt, jag har hittat en processor på komplett.se här är länken: http://www.komplett.se/k/ki.aspx?sku=331906men på electronic arts hemsida på bf2 står det att man måste ha Pentium® 4 2,5 GHz, 1 GB RAM, 256 MB grafikkort med stöd för shader 1,4 och Windows XP. Vad menas med shader 1,4? :meddum: Redigerat 21 Augusti 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 Eh, eftersom att du hatar AMD så borde du väl visa en Intel? Eller? =____=) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 21 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Augusti 2007 (redigerat) Om han velat att jag skulle tipsa om en bra processor hade jag naturligtvis tipsat om en intel men nu var det så att han frågade om AMD'n. Ska sova nu.. Hejdå! :zzz: Redigerat 21 Augusti 2007 av Vitdom Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tjille Skrivet 22 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Augusti 2007 Oj, BF2 klarar den nog med. Glömde skriva. xDvilka vilka inställningar? medel eller hög? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.