Backspace Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Har ni något fusk till ett spel som kallas Elasto Mania (ELMA)? Det är ett motor cyckel spel som handlar om att plocka äpplen! Det skulle vara schyst om ni gav mig en full version så man fick alla banor för det är skojigare än det ser ut! ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DaNiEl tHHe GamER Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 tror inte att de finns fusk till de spelet har ochså det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Backspace Skrivet 5 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 tror inte att de finns fusk till de spelet har ochså det Jo men jag har i alla fall hört att det finns en fusk version! :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paradox Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Jag har haft ett fuskprogram men jag mins inte sidan hur man fick den. Programett gorde så man kunde välja hastighet, gravitation och så man inte kunde dö. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 (redigerat) jag ahr klarat elma men det finns inga fusk... *Borttaget - §1-3* Redigerat 6 Mars 2004 av Dannie Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.