prinsessan78 Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Skrivet 23 Augusti 2007 HJÄLP!!! Jag kan inte få tag i de där genomskiliga kuberna med ? på. det stod att man skulle gå till mattan i hallen och trycka på A eller B och sen X men det händer inget alls. Först pratar de med Mario; Hello Mario och trycker jag på X händer inget.. Snälla jag behöver hjälp.. :(
Delorean Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Skrivet 23 Augusti 2007 först och främst, VILKET SPEL TALAR DU OM????
Gäst JohanFoppa Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Skrivet 23 Augusti 2007 utgår ifrån att du menar super mario 64 ds stå på den där stjärn plattan vid ingången till slottet och titta upp i solljuset
Reazer Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Skrivet 24 Augusti 2007 HJÄLP!!! Jag kan inte få tag i de där genomskiliga kuberna med ? på. det stod att man skulle gå till mattan i hallen och trycka på A eller B och sen X men det händer inget alls. Först pratar de med Mario; Hello Mario och trycker jag på X händer inget.. Snälla jag behöver hjälp.. :( vilket spel är det
Rekommendera inlägg