prinsessan78 Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 HJÄLP!!! Jag kan inte få tag i de där genomskiliga kuberna med ? på. det stod att man skulle gå till mattan i hallen och trycka på A eller B och sen X men det händer inget alls. Först pratar de med Mario; Hello Mario och trycker jag på X händer inget.. Snälla jag behöver hjälp.. :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Delorean Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 först och främst, VILKET SPEL TALAR DU OM???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst JohanFoppa Skrivet 23 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Augusti 2007 utgår ifrån att du menar super mario 64 ds stå på den där stjärn plattan vid ingången till slottet och titta upp i solljuset Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reazer Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 HJÄLP!!! Jag kan inte få tag i de där genomskiliga kuberna med ? på. det stod att man skulle gå till mattan i hallen och trycka på A eller B och sen X men det händer inget alls. Först pratar de med Mario; Hello Mario och trycker jag på X händer inget.. Snälla jag behöver hjälp.. :( vilket spel är det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
contra Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 först lyser det ljus på mattan?? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg