Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Skrivet 24 Augusti 2007 (redigerat) I dag så släpper man demot till World in Conflict. Eftersom jag har kört betan så vill man ju även ha demot :P . Så nu sitter man och väntar inne på gamespot medan tiden räknas ner: Demot Så är det fler så väntar på spelet? :D . Det värkar bli något stort eftersom hela gamespot gör stor reklam för spelet på hela hemsidan. Redigerat 24 Augusti 2007 av Bf2-nörden-Niclas Citera
Dezen Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Skrivet 24 Augusti 2007 Spelet värkar riktigt nice faktiskt, men jag har inte förstått riktigt, är det ett RTS eller FPS? Citera
Simple Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Skrivet 24 Augusti 2007 Spelet värkar riktigt nice faktiskt, men jag har inte förstått riktigt, är det ett RTS eller FPS? Det är ett typ av RTS, skaparna berättade om det på DH i vintras när jag var där Det verkar riktigt grymt =) Definitivt ett spel jag vill ha i min samling Citera
Gäst Twiztha_MF Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Skrivet 24 Augusti 2007 ja det verkar väligt kul och jag hann köra lite av betan. men vem anmälde första inlägget? Citera
Gäst Poison Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Skrivet 24 Augusti 2007 Självfallet ska man köpa spelet, spelade på alpha och både stängd och öppen beta, så det är självfallet. Ser verkligen fantastiskt ut Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.