Xade Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Skrivet 24 Augusti 2007 Hej alla Zeldaspelare. Detta är som ni vet Zeldaforumet och här kan ni diskutera Zelda spelen och fråga om hjälp i spelen. Dock känner jag att en sådan här tråd kan behövas, för fuskas regler gäller även här och det har blivit en del regelbrytningar i just detta forum. Viktigt i detta forum: - Skriv tydligt vilket spel du menar, skriv gärna hela namnet istället för endast förkortningen. - Skriv tydligt hur långt du kommit och inte bara "Jag behöver hjälp med den stängda dörren", Skriv vilken dörr i det fallet. - Gör inte nya trådar varenda gång du kört fast. Har sett vissa trådar som motsvarar 20 minuters speltid i spelet. Prova själv igen (Nintendo gör inte jättesvåra spel) och skriv i dina gamla trådar i första hand. - Skriv inte kommentarer som "Ja, så ska man göra" det räcker med att en person hjälper. - Kolla på www.fuska.se efter fusk och tips innan du frågar, mycket finns där. Fuska.se's regler gäller såklart i detta forum som i alla andra och riktlinjerna jag skrev lär ni följa på resten av sidan, kände att de behövdes skrivas ner i Zeldaforumet på grund av att det är mycket otydliga trådar m.m. Att följa detta är inte svårt, och var inte rädda för att fråga om hjälp, dra bara ner lite på trådantalet per medlem och beskriv noga för allas trevnad. /Xade, moderator på fuska.se
Rekommendera inlägg