Gäst JohanFoppa Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 då och då kommer det fram en ruta av att nått har gått fel och sen står de "avbryt", "försök igen", "ignorera", precis när det kommer upp så slutar internet att funka, varför?!?! jag kan inte ta en bild för inga program vill öppna när det är uppe-_- borde jag fragmentera datan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 Inte fragmentera ska du inte göra, men det finns en funktion på Windows att du ställer om tiden, asså du sätter datorn t.ex 3 månader tidigare ... Då kanske det blir bättre, men troligen så vet jag inte vart den funktionen är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SlimShady Skrivet 24 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Augusti 2007 Det Oske sa borde funka, men vad händer när du klickar på "ignorera" ir "avbryt"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.