Zhark Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 vet inte om dett ska vara här eller i Grafik/Programmering,men iaf När jag startar photoshop 5.0 så står det "Användarnamn, organisation eller serienummer för Adobe Photoshop Elements saknas eller är ogiltigt. Programmet måste avslutas." P.S. Jag kopierade alla filer till en skiva och körde det på en annan dator, vet inte om det är därför. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 Jag skulle tro att det är problemet.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Augusti 2007 (redigerat) **host**host** Ser du inte vad du har skrivit?? När du installerar Photoshop så kommer det fram en ruta som man ska fylla i, bland annat serienumme å sånt. Förstår du ? Redigerat 25 Augusti 2007 av Goreinhaled Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zhark Skrivet 26 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 **host**host** Ser du inte vad du har skrivit?? När du installerar Photoshop så kommer det fram en ruta som man ska fylla i, bland annat serienumme å sånt. Förstår du ? Men det kommer inte upp en sådan ruta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 (redigerat) Har du kopierat registernycklarna och alla nödvändiga filer i system32-mappen? Det är det som är felet... Installera bara med skivan du har. Eller? Redigerat 26 Augusti 2007 av Shaitan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.