Gäst GripenII Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Skrivet 25 Augusti 2007 hejsan.jag sökte på google och fick fram crysis demo.vet inte om det är sant.men jag sta tesat det imorgon. jag kan säga hur ni får det om den funkar, XP Only står det med Citera
Gäst Poison Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Skrivet 25 Augusti 2007 http://www.twolife.org/static/old_news.jpg Old news detta också, den leakade 2 månader sen.. -.- Citera
Gäst Poison Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Skrivet 25 Augusti 2007 Ja, det beror på länken, originalet funkar, tpb har väl en med virus, jag vet inte vilken länk du har.. Citera
Gäst GripenII Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Skrivet 25 Augusti 2007 http://vidimag.com/view/7590/Crysis-DEMO-f...r-Download.html vilken är den riktiga demon? Citera
Gäst Poison Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Skrivet 25 Augusti 2007 Ser ut att vara den riktiga, i tanke på att det är delat i flera delar. Kommer förövrigt vara riktigt irriterande att ladda ned, eftersom rapidshare har socketlimit.. vilket betyder att du kan bara ladda ner x antal saker per timme typ. Sen får man vänta typ 80 minuter... Citera
Gäst GripenII Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Skrivet 25 Augusti 2007 (redigerat) jag har laddat ner det..det funkade inte.tror jag. när jag försöker köpa installern får jag winrar error ! D:\Documents and Settings\Gripen2\Skrivbord\Setup_for_only_XP.part05.rar: CRC misslyckades i Setup for only XP.exe. Filen är skadad ! D:\Documents and Settings\Gripen2\Skrivbord\Setup_for_only_XP.part05.rar: Oväntat avslut på arkiv ! D:\Documents and Settings\Gripen2\Skrivbord\Setup_for_only_XP.part06.rar: Oväntat avslut på arkiv ! D:\Documents and Settings\Gripen2\Skrivbord\Setup_for_only_XP.part07.rar: Oväntat avslut på arkiv ! D:\Documents and Settings\Gripen2\Skrivbord\Setup_for_only_XP.part08.rar: Oväntat avslut på arkiv ! D:\Documents and Settings\Gripen2\Skrivbord\Setup_for_only_XP.part09.rar: Oväntat avslut på arkiv ! D:\Documents and Settings\Gripen2\Skrivbord\Setup_for_only_XP.part10.rar: Oväntat avslut på arkiv ! D:\Documents and Settings\Gripen2\Skrivbord\Setup_for_only_XP.part11.rar: Oväntat avslut på arkiv Redigerat 25 Augusti 2007 av GripenII Citera
Noiseless Skrivet 25 Augusti 2007 Rapport Skrivet 25 Augusti 2007 Bara för att det är delat i flera delar så kan det fortfarande vara virus, men det ser äkta ut, så testa å ladda ner det da. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.