XXL Skrivet 17 April 2008 Rapport Dela Skrivet 17 April 2008 vi har inte kvarsittning men i min förra skola så skolka typ jag och mina kompisar ( vi blev jagade av skit många fröknar) då fick vi åka till rektorn 25 ggr om året. Och då fick vi typ kvarsittning i 20 min varge dag. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Trips Skrivet 18 April 2008 Rapport Dela Skrivet 18 April 2008 vi har inte kvarsittning men i min förra skola så skolka typ jag och mina kompisar ( vi blev jagade av skit många fröknar) då fick vi åka till rektorn 25 ggr om året. Och då fick vi typ kvarsittning i 20 min varge dag. :angry: Jagade? O.o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dannoeh Skrivet 23 April 2008 Rapport Dela Skrivet 23 April 2008 typ så många min man kmr försent får man ta igen. och så om man typ bara missar en lektion får fröken damp och man får lapp hem xd Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MaryJane Skrivet 27 April 2008 Rapport Dela Skrivet 27 April 2008 Ja har kvarsittning 1 timma. Som jag fick för typ 2 månader sen, ville inte gå på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xSaaamii Skrivet 29 April 2008 Rapport Dela Skrivet 29 April 2008 Nej vi kör inte med kvarsittning på våran skola. Dem ringer antageligen hem eller så Får man skolk <_< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Nope :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 4 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2008 Nej, men vid för mycket frånvaro dras studiebidraget in :S. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 8 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 8 Maj 2008 Nepp ingen kvarsittning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Entropia Skrivet 11 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 11 Maj 2008 Vi har inte kvarsittning på våran skola fast jag har fått stanna kvar i typ 10 minuter ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kerex132 Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 Nope we dont have :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 12 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 12 Maj 2008 vi får inte kvarsittning men xtra lexa istälet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
coolgirl97 Skrivet 13 Maj 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Maj 2008 ne läraren ringer hem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.