bazti Skrivet 26 November 2007 Rapport Skrivet 26 November 2007 Bäst Grafik PS3 sen är det olika på spelen. Citera
Gäst InTech Skrivet 26 November 2007 Rapport Skrivet 26 November 2007 vrf ska du ha bevis och länkar på allt? Btw det finns inget spel snyggare än GoW ändå, mer än Crysis och det är till data (och kräver en sjuh*lvetes data ocksåå för att bli optimalt) För att jag vill veta att det är sant.. Och du.. det kommer ett spel till ps3 som har bättre grafik på ps3, och 360, Det finns redan spel med bättre grafik, har för mig ett spel som kom ut ca 2003, Och har bättre grafik än crysis.. till pc eller så.. Och jag säger det igen, grafiken beror på spelet, inte konsollen! även om ps3 kan göra mkt bättre grafik på sin om dem vill.. Citera
Kratos Skrivet 26 November 2007 Rapport Skrivet 26 November 2007 man kan ju inte ha hur bra grafik på ett spel som helst på ett spel till t.ex PS2 <_< finns definitivt inget spel som kom 2003 som har bättre grafik än Crysis, det är klart bäst just nu. GoW var övernaturligt snyggt när det kom. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.