Oske Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 Min cykel blev snodd idag och jag tänkte om ni kunde hjälpa mig att leta efter en bild på den Eller en likande iaf .. BESKRIVNING: GUL - SVARTA FLAMMOR DET STÅR "FIRE DH" PÅ DEN Jag har sökt och så men har inte hittat en bild på den.. PS. Jag har gjort en anmälan på den .. Och snackat med försäkringen Snälla ni den som hittar en bild får alla mina fuska mynt .. Hoppas att denn tråd ligger bra .. Tack på förhand! Jag ber er ! :( /Oske .. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 27 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Augusti 2007 skriv gärna var du bor så man vet ungefär vart man skall leta ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 skriv gärna var du bor så man vet ungefär vart man skall leta ^^ Han ville ha en bild på cykel modellen inte att vi skulle leta efter hans cykel där han bor. :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Om du säger var du bor så kan jag gärna spöa upp killen/tjejen med mina kompisar. =) Nä, jag skämtade bara. Men jag kan följa efter och du kan få ett namn och adress om jag bor där du bor. Förövrigt så hittade jag Ingen bild trots mycket googlande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Davidfreak Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Tyvär letade svin länge men hittade inget Hoppas du hittar den snart:D (Jag har ochså fått min BMX för 3000 snodd Jag hade sparat i 2 år F*N Vad jag är arg :angry: ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst newnameguy Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Oske har fått en varning och därmed inte kan skirva på en vecka. Dock vet jag inte om han vill att jag ska tala om var han bor. Så jag lämmnar disskusionen i fred. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
kimp@n Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 skriv gärna var du bor så man vet ungefär vart man skall leta ^^ Han ville ha en bild på cykel modellen inte att vi skulle leta efter hans cykel där han bor. :P Haha oj läste inte så noga^^ var lite trött när jag svara eller nått xD ( Men vadå leta efter en bild på cykeln :S :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.