Nyllet Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 Vet någon hur man ska göra för att få Superfly (en gubbe) Jag har fått viking och alien men inte superfly vet någon hur man ska göra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nisse08 Skrivet 5 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 i vilket spel? vad är det för ett spel? mm Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 5 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Mars 2004 I spelet MX superfly.Man kör motocross i race eller freestyle och sånt sen finns det mina spel tex step-up,buss jump och stranded mer går väl inte berätta.Det är ganska surt men min bror lånade det så det är väl bara att klara :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zutto Skrivet 6 Mars 2004 Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 jag vet inte om hur man får gubbar men göra gubbar och banor vet jag Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nyllet Skrivet 6 Mars 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Mars 2004 jag med men jag hittade hur man skulle få honom så jag behöver ingen hjälp längre Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg