NicolasMuharem Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Hej jag läste hur mna kunde utveckla Riolu till Lucario genom att ge den mkt calcium iron osv. gav den vitaminer för 150 000 meoch lvlade den på natten det gick inte ? behöver ja ge den mer vitaminer för ja har bara 70 000 kvar och lucario är min favorit pokémon så jag vill gärna ha den Tack på förhand Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 jag behövde bara levla (stavning) den så utväcklades den Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 Man ska få den jätteglad och när den har 2 hjärtan i Pokétchens funktion där man kan se det så ska man levla en level på dagen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NicolasMuharem Skrivet 29 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 29 Augusti 2007 var får man den pokétch appen då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 Jag bara gick up i level och när den var i 20 utvecklades den. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 Du ska göra den glad (protein) och levla den på dagen Har nämligen en i hundra ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Augusti 2007 Fel forum, flyttas... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg