Joakim92 Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 jag har testat minst 10 olika filmer men alla är svart/vit.jag har testat på endra dator och det är med färg jag spelar dom i VLC player på båda Datorena. Snälla hjälp mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tasaar Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 haru uppdaterat grafik kortet, testa att titta på filmerna med nått annat program. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Vad är det för nå filmer ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joakim92 Skrivet 28 Augusti 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Vad är det för nå filmer ?dom är tätt nya dom är från 2006 tror jag det är samma om jag tittar i något annat program samma fel Svart/vit. kollar jag på filmer på internet är det med Svart/vit Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Noiseless Skrivet 28 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Augusti 2007 Vad är det för nå filmer ?dom är tätt nya dom är från 2006 tror jag det är samma om jag tittar i något annat program samma fel Svart/vit. kollar jag på filmer på internet är det med Svart/vit OK, lägger du in dvd skivan i datorn?Testa på en dvd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.