Hoppa till innehåll

Mario & Lugi: Partners In Time

skate_1986

Rekommendera inlägg

Är i desperat behov utav hjälp. Har så att säga kört fast på Mario & Luigi:Partners in time. Jag har fastnat på Schoobs wim factory. Vad det här nu ska vara för något. Har även en liten fundering på spelkontrollerna som nämns i instruktionsboken, som inte stämmer ett dyft för mig(eller så är det jag som är dum). Står att man med hjälp utav B-knappen kan göra supersnurr, och med Y-knappen kan man borra med mini-mario & luigi, samt att man med A-knappen kan göra Mario & Luigi till en liten boll. Men som sagt har inte fattat hur man ska göra detta. Hur tar man sig för övrigt in i Observatoriet? Hur jag än försöker så kommer jag som bäst halvvägs(knappt) innan tiden tar slut. Har även hört talas om att det finns rumble pack. Vad är detta, och är detta någonting att sattsa på? Själv så har jag ett DS-lite.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Att göra en borr med Baby Luigi och Baby Mario ska du klara Hammer bros. i Vim Factory (Toadwod forest). För å göra en snurrhopp ska du klara Swiggler i Vim Factory, sen prata med professor E. Gadd (tror jag vad han heter) och sen till Toadsworth så att de lär dig snurrhoppen. Och göra en boll ska du klara en boss i Yoob´s belly (Yoshi´s island) och sen prata med proffesorn sen går du till Toadsworth så att hanlär dig bollen (Bros-boll heter den egentligen).

Lycka till! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...