Hoppa till innehåll

Gt Hotel


shoobree
 Dela

Rekommendera inlägg

Kan du bevisa mig att vi har filer från sulake? Annars har jag rätt att skicka hela tråden som ett förbevis på att du fortsätter att hota oss mot något som faktist inte stämmer och sedan lägger ut massa idiotiska ord. 0wn3d by vin and rask 1337

 

Tillägger -

 

Försöker du fortfarande fly från nånting? Det ser ut som att du är rädd för att åka fast? Svettas du, annars bör du inte skriva det där om IP. Vi behöver inte ens ditt IP, det sköter det andra teamet när du har blivit anmäld för hot och falska anklagelser.

Redigerat av vincent_spider
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 60
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Kan du bevisa att det i själva verket är jag som skrev det, nej, det kan du inte, du har inte denhär användarens IP.

Det är EXAKT samma sak som det du påstår ovan.

 

 

Svar till tilläggelse.

Vad ska dom göra? Ta bort mitt internet?

Jag har redan nämnt ett antal gånger, att det ska bytas inom nån vecka.

Redigerat av Poison
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Tyvärr så kan jag faktist men med mina metoder avslöjar jag inget. Varför försöker du byta ämne och inte stå för dig själv? Du har själv svarat att du "inte hotade oss" men vi tar fortfarande det som ett hot och i med det lär du snart skaffa en hjärna och ett internet liv istället för att gå på andras hemsidor. Tyvärr stötte du på dig GT Hotel 1337 ofcourse och nu är du 0wn3d av teamet vin and rask och jag föredrar att du skaffar dig ett helt nytt internet liv för de som läser det här lär nog också skratta åt dig och joina min sida vilket jag kan säga är självklart lol.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Ta det som ett hot, varsågod.

Även om jag skulle bli nerständ, so what? Jag skaffar en ny ISP och fortsätter mitt jobb.

Gör vad du vill, jag bryr mig faktist inte.

 

Dessutom, jag vet vad jag har gjort, jag har aldrig sagt något imot det, ni må ta det som ett hot, det är det inte, jag skiter i vad du tar det som, sak samma.

Redigerat av Poison
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hehe, 0wn3d :lol:

 

Poison is 0wn3d by vin and rask, tack för att du har skämt ut dig själv och jag hoppas att du blir en 1337 själv nångång. ACiD Team is 0wn3d by GT Hotel Team vin and rask 1337. Tack och hej nu ska jag fortsätta med min sajt och det var moget av dig att börja hota oss från början med att ta ner sidan både till manufrog och sulake men nu är det så att du själv har blivit 0wn3d, du tog ner dig själv. Nu ska jag inte spendera mer på forumet utan fortsätta med GT Hotel :lol:

 

Vi ses alla och kom ihåg, Poison är bara en n00b som tror på något men är 0wn3d nu så var inte rädda för ungen lol! Remember the GT Team guys.

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nejdå, jag är fortfarande online, och du verkar få dig själv tro att jag blev ägd - nej, det blev jag inte, inte än iaf :rolleyes: Det är dessutom inte Team ACiD som - om din plan nu går igenom, som blir ägda - utan jag.

Dessutom så är jag fortfarande 100 på att din plan inte går igenom.

 

Även om den skulle göra det, kommer jag tillbaka, och fortsätter vad jag gör.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nejdå, jag är fortfarande online, och du verkar få dig själv tro att jag blev ägd - nej, det blev jag inte, inte än iaf :rolleyes: Det är dessutom inte Team ACiD som - om din plan nu går igenom, som blir ägda - utan jag.

Dessutom så är jag fortfarande 100 på att din plan inte går igenom.

 

Även om den skulle göra det, kommer jag tillbaka, och fortsätter vad jag gör.

Tyvärr var jag tvungen i efterhand att stanna och checka efter en sista kommentar.

 

Hehe, nu ska vi se här alla! Poison försökte ta ner hela GT Hotel med falska anklagelser och hot med allt möjligt. Tyvärr visade sig att han själv blev rädd och försöker nu skriva kommentarer som, haha jag ska ändå byta internet eller något sånt.

 

Jag vill bara säga en sak till, moget av dig att kommentera efter mig för jag tänkte precis lämna forumet och moget av dig att bli 0wn3d av 1337.

 

Poison is 0wn3d by vin and rask 1337. Alla som tror att poison har en hjärna har fel, för poison's grej är något som är skitenkelt i alla grad och som går på 5 sekunder att lära sig. Ni som kodar retros eller nåt och är en riktig 1337 fattar precis hur poison är som person, en unge som tror på något. Tack och hej alla! 1337 vin and rask.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Du måste verkligen ha grov hjärnskada som tror att det är 1337 att koda vb och retros.

 

Javisst, ska byta internet, även om jag blir nertagen, och? jag kommer tillbaka igen, och då vinner du inte iaf.

Du är programmerare, jag är black hat, 2 helt olika saker.

 

Du har säkert tagit Debbos eller Marks source.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nejdå, jag är fortfarande online, och du verkar få dig själv tro att jag blev ägd - nej, det blev jag inte, inte än iaf :rolleyes: Det är dessutom inte Team ACiD som - om din plan nu går igenom, som blir ägda - utan jag.

Dessutom så är jag fortfarande 100 på att din plan inte går igenom.

 

Även om den skulle göra det, kommer jag tillbaka, och fortsätter vad jag gör.

Tyvärr var jag tvungen i efterhand att stanna och checka efter en sista kommentar.

 

Hehe, nu ska vi se här alla! Poison försökte ta ner hela GT Hotel med falska anklagelser och hot med allt möjligt. Tyvärr visade sig att han själv blev rädd och försöker nu skriva kommentarer som, haha jag ska ändå byta internet eller något sånt.

 

Jag vill bara säga en sak till, moget av dig att kommentera efter mig för jag tänkte precis lämna forumet och moget av dig att bli 0wn3d av 1337.

 

Poison is 0wn3d by vin and rask 1337. Alla som tror att poison har en hjärna har fel, för poison's grej är något som är skitenkelt i alla grad och som går på 5 sekunder att lära sig. Ni som kodar retros eller nåt och är en riktig 1337 fattar precis hur poison är som person, en unge som tror på något. Tack och hej alla! 1337 vin and rask.

 

Han har snackat om att byta ISP rätt så länge.... Visa gärna bevisen istället... Vin and rask is 0wn3d by Team ACiD!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Nejdå, jag är fortfarande online, och du verkar få dig själv tro att jag blev ägd - nej, det blev jag inte, inte än iaf :rolleyes: Det är dessutom inte Team ACiD som - om din plan nu går igenom, som blir ägda - utan jag.

Dessutom så är jag fortfarande 100 på att din plan inte går igenom.

 

Även om den skulle göra det, kommer jag tillbaka, och fortsätter vad jag gör.

Tyvärr var jag tvungen i efterhand att stanna och checka efter en sista kommentar.

 

Hehe, nu ska vi se här alla! Poison försökte ta ner hela GT Hotel med falska anklagelser och hot med allt möjligt. Tyvärr visade sig att han själv blev rädd och försöker nu skriva kommentarer som, haha jag ska ändå byta internet eller något sånt.

 

Jag vill bara säga en sak till, moget av dig att kommentera efter mig för jag tänkte precis lämna forumet och moget av dig att bli 0wn3d av 1337.

 

Poison is 0wn3d by vin and rask 1337. Alla som tror att poison har en hjärna har fel, för poison's grej är något som är skitenkelt i alla grad och som går på 5 sekunder att lära sig. Ni som kodar retros eller nåt och är en riktig 1337 fattar precis hur poison är som person, en unge som tror på något. Tack och hej alla! 1337 vin and rask.

 

ammagadd! Du är så j*vla cool hacker asså, du använder falsk leetspeak i 2 ord, du säger att han är ägd bara för att ni inte stänger sidan. Du är 16 år och säger att du har "kodat" en retro? Om du skulle kunna något så skulle du veta att det heter programmera! Poison är inte rädd & ni kan inte stämma honom. Har du någonsin varit på rättegång? Jag har och jag vet hur det funkar, jag pluggar tilloch med it juridik.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...