Pikachu86a Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Skrivet 29 Augusti 2007 (redigerat) Hej Jag skulle vilja fixa så att mina besökare kan lysna på musik på min hemsida. Men jag vill ha så att man kan välja musik som i en spelista. Ja så man kan välja mällan ett antal låtar att lysna på. Hur fixar man den här möjligheten? Tack på Förhand. Redigerat 29 Augusti 2007 av Pikachu86a Citera
Thekniferules Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Skrivet 29 Augusti 2007 (redigerat) Du syftar som så man kan koda det i html eller nåt sånt? Redigerar mitt inlägg så fort jag hittat det (vet typ).¨ Behövs winrar tror jag eller nåt. Här är sidan: http://www.fpsbanana.com/scripting/1028. Var det sånt du menade? Annars kan du ju alltid ha massa vanliga script bara att googla. Fast dom är ju så fula men ändå. Redigerat 29 Augusti 2007 av Thekniferules Citera
Pikachu86a Skrivet 29 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 29 Augusti 2007 (redigerat) Ja på något sätt genom kodning eller något likande. bara jag kan få in dte och det inte blir för krångligt eller krävar för mycket. spelar ingen roll hur det är bara jag får den funktionen. fatar inte vad du menade med länken. Redigerat 29 Augusti 2007 av Pikachu86a Citera
Thekniferules Skrivet 29 Augusti 2007 Rapport Skrivet 29 Augusti 2007 (redigerat) Tryck på den? Svårare är det inte. Sen får du ju kopiera ndet byta ut koder osv men... Ska lägga mig nu syns i möra bye. Redigerat 29 Augusti 2007 av Thekniferules Citera
Pikachu86a Skrivet 29 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 29 Augusti 2007 Ja men jag fatar inget ting av den där koden. Den är för krånlig att fata något ting av i alla fall. Fatar noll Citera
Thekniferules Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Skrivet 30 Augusti 2007 Har du några som helst kunskaper att kunna programmera? Citera
Pikachu86a Skrivet 30 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 30 Augusti 2007 Nej det kan jag inte säga att jag direkt har. Inte mycket i alla fall. Citera
Thekniferules Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Skrivet 30 Augusti 2007 Det var ju lite illa :S. Men plugga tills du kan hyfsat och greja med koden jag skicka då. Citera
Pikachu86a Skrivet 30 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 30 Augusti 2007 Ja men hur ska man kunna veta vad man ska kopiera eller inte ifrån den där longa listan? Det skulle vara roligt att få upp något. Det finns ju inget att ladda ner. det som jag hitade som kunde vara något den filen fans inte. Kan inte du kopiera in det här som du pratade om? Citera
Gäst InTech Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Skrivet 30 Augusti 2007 Dem som kan htlm ska kunna det. Men den 20-åring som håller på att driva en sida borde ju veta vad htlm är. Det du inte vet... Men. Fråga någon storebror eller så. Om dom kan kodning. Då kan dom säkert hjälpa. Eller så läru dig läsa på engelska :P Citera
Pikachu86a Skrivet 30 Augusti 2007 Författare Rapport Skrivet 30 Augusti 2007 Jag vet hur html kod ser ut. Ja men det är inte så lätt att se koden bland en mass annat moxe som finns på sidan. Jag ahr ingen storebror så jag har ingen att fårga. Det är inte lätt att utskilja den koden som finns. Det står ju inte dirket vad den gör häller. Jag vet att jag är dålig på engelska det ahr jag altid varit. Citera
Gäst InTech Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Skrivet 30 Augusti 2007 det står PRECIS hur man ska göra alltet. Du kan ju alltid ge lite fm till någon om dom ska översätta hela texten. jag kommer inte göra det gratis precis. Men. Jag ska försöka leta efter en svensk sida som det står då.. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.