Gäst InTech Skrivet 30 Augusti 2007 Rapport Skrivet 30 Augusti 2007 Hej, Nu söker gruppforumet "Blue Ghost" Medlemar. Uppfattningen av forumet kan ju vara så att det handlar om spöken och liknande. Men det gör den inte. Därefter beskrivningen. Den handlar om allt. Allmänt-Forum vill jag mena alltså. Eftersom Blue Ghost var mera aktivt förr. Därför så ska vi söka medlemar. Som kan göra forumet "nytt". Om du vill ansöka. Fråga i denna tråd hur man gör. Jag berättar det i PM eller så.. Regler som att man inte får ta upp "gamla trådar" gäller ej i Blue Ghost! Men andra regler som spam och flooding gäller där. Du kan ju gärna ta upp något spel. Om du behöver hjälp med det. Det finns trådar som "ps3 vs xbox 360", eller "värdskrig-tråden" eller kanske du vill bedömma andras presentationer?. Då är det gruppforumet för dig! Eftersom Admin har sänkt förlängningskostnaderna kostar dem bara 10 kr. Fråga mej om du vill förlänga!. (vilopaus :lol: XD) Tävlingar utlyses just nu också. Där du kan vinna fm och inte.. En ny upptadering till "Blue Ghost 2.0" kommer också. Med mera medlemar.. Ny beskrivning, ny gruppikon kommer! Om du vill veta om sommarforumet "Blue Ghost sommar" kommer nästa år igen, Den kommer om fuska finns kvar, och gruppforum-sakerna finns då! Vi syns i blue ghost! Shaloajongaaa! Citera
Garderobsapa Skrivet 31 Augusti 2007 Rapport Skrivet 31 Augusti 2007 jag vill gå med ..... jag gör det nu Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.