Gäst TheOracle Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Rubriken xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 det kommer en Stjärn sak runt det och så är den i en annan färg än dom vanliga Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheOracle Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Ok funkar Shiny på RUBY med emulator utan AR och GS Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Reaper01 Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 ja det gör det väl men chansen att möta en shiny är 1/8000 eller nåt sånt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Dom glimmar när man möter den.Så är det i alla spel. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wendos Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 på leaf green har jag mött en shining espeon i battle tower. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 (redigerat) Så är det i alla spel som är FR/LG. Redigerat 2 September 2007 av Weavile Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst onix8 Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 kan man få shiny i yellow(stavning)??????? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 Nej... Det är först från R/S/E tror jag... Själv mötte jag en shiny en gång på ruby, men det var i pokémonligan... ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tasaar Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 det finns shinys i guld och silver också, borde väl finnas i röd/blå också men det är väl en på miljarden Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lizem Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 Lika stor chans i alla spelen, 1/7913 eller något liknande har jag för mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Tasaar Skrivet 3 September 2007 Rapport Dela Skrivet 3 September 2007 m men på blå/röd borde det väl mer vara en grafik bug, för det är så förbannat gammalt att dem förmodligen inte tänkte på shiny ( ps vill du köra animal crossing? ) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg