Gäst nissling Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Jag undrar vad jag skulle kunna få för mitt Paper Mario 2 kontant om jag sääljer det på tradera.com Jag köpte det när det var nytt och har bara spelat speler i ca 10 timmar och vill inte ha kvar det eftersom det är enligt mig det sämsta spelet människan skapat. T.O.M värre än E.T. till 2600 som Atari fik dumpa i öknen eftersom at det var uruselt (jag har det spelet också). Det finns inga repor på skivan, reklamen och manualen är kvar och allt är i nyskick! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shadowbeing Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Med lite tur kan du få tillbaka lite tid av den tiden som du har lagt ner på spelet :> Kan man inte lämna tillbaka spelet där man köpte det annars? och få tillbaka pengarna.... Ingen garanti? ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 Med lite tur kan du få tillbaka lite tid av den tiden som du har lagt ner på spelet :> Kan man inte lämna tillbaka spelet där man köpte det annars? och få tillbaka pengarna.... Ingen garanti? ^^ Det var på Siba och jag köpte det när det var nytt och idag har dom inget med Nintedo att göra. Spelet var ändå bland det mest hemska människan skapat. Det är så att man vill kräkas när man får se människor som köper det för flera hundralappar begagnat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Arako Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 (redigerat) du får säkert några hundra lappar... Redigerat 2 September 2007 av Arako Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 du får säkert några hundra lappar... JIPPI! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
bond007 Skrivet 28 September 2007 Rapport Dela Skrivet 28 September 2007 vet ej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst nissling Skrivet 28 September 2007 Rapport Dela Skrivet 28 September 2007 Har fått det sålt nu. Fick 400 kr på tradera. :D!! Äntligen av med skitspelet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg