Thekniferules Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 (redigerat) Jo hejhej. Ursäktar om detta är i fel ämne. Men jag vill att nån ska göra en tecknad video till en låt som jag har gjort om det inte är för komplicerat. Och inga streckgubbar typ för det kan jag göra själv, det ska självklart passa till musiken och jag syftar på att den ska vara ritad i photoshop eller nåt så det blir snyggt. Inga missförstånd nu så det ska vara en video inte bara en bild. Och jag vet att dom som gör avatars brukar få betalt och i detta fallet borde ni få ännu mer betalt :S men jag har bara typ 90 fm så duger det? Också kan ni få typ alla mynt jag tjänar dom nästa två veckorna? Isf så adda mig på [email protected] så skickar jag låten då. Edit: Den var 1 min och 28 sek. MVH kille(?) som hoppas på hjälp. Redigerat 1 September 2007 av Thekniferules Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robink93 Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 (redigerat) En animation tar tid, Kanske en månad (!) För mig. Photoshop kan man bara göra GIF-Bilder i. Men, om JAG skulle göra en video åt dig, så skulle jag nog kunna ta 200kr. Redigerat 2 September 2007 av kokosbollen Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Thekniferules Skrivet 2 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Jesus! 200 kr irl? Nae tack isf gör jag en egen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
robink93 Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Nja, kanske inte 200, men det är jobbigt och tar tid, FM Har jag ingen användning för, och jag tycker bara att virtuella saker är onödigt att betala för. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.