lawin Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 det finns 4 portaler som går till emerald dream men man kan inte gå in i dom än. Men man ska kunna typ bugga igenom (för jag har sett på youtube folk som e där) hur kommer man in om nån vet? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 1 September 2007 Rapport Dela Skrivet 1 September 2007 blizzard har fixat det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cleft Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 (redigerat) det finns 4 portaler som går till emerald dream men man kan inte gå in i dom än. Men man ska kunna typ bugga igenom (för jag har sett på youtube folk som e där) hur kommer man in om nån vet? För mig funkar .recall port emerald ..Fast det är helt tomt där! Inte spawnat, Redigerat 2 September 2007 av Cleft Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lawin Skrivet 2 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 det finns 4 portaler som går till emerald dream men man kan inte gå in i dom än. Men man ska kunna typ bugga igenom (för jag har sett på youtube folk som e där) hur kommer man in om nån vet? För mig funkar .recall port emerald ..Fast det är helt tomt där! Inte spawnat, hur kommer man in cleft vilken relm och lvl, class e du??? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 det finns 4 portaler som går till emerald dream men man kan inte gå in i dom än. Men man ska kunna typ bugga igenom (för jag har sett på youtube folk som e där) hur kommer man in om nån vet? För mig funkar .recall port emerald ..Fast det är helt tomt där! Inte spawnat, hur kommer man in cleft vilken relm och lvl, class e du??? han snackar om newbserver om du inte också gjorde det Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lawin Skrivet 2 September 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 jag snackar om the emerald dream AKA the emerald nightmare inte servern såklart. Och i den här tråden vill jag har svar om hur man kommer in i portalen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonm Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 Det går inte i riktiga wow. Kan möjligtvis gå på private servers. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Karamba Skrivet 2 September 2007 Rapport Dela Skrivet 2 September 2007 jag snackar om the emerald dream AKA the emerald nightmare inte servern såklart. Och i den här tråden vill jag har svar om hur man kommer in i portalen /lal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg