💬
Logga in
Fuska.se

Är Det Läskigt

13 svar · startad

Nivå 0 · Nykomling
Trådstartare #1

för jag är en såm hatar skräck spel jag har inte vågat spela det än så jag undrar är de läskigt :P

Nivå 2 · Novis

Vad är läskigt?

Fattar inget :S

Nivå 1 · Novis

För jag är en såm hatar skräck spel jag har inte vågat spela det än så jag undrar är de läskigt

översättning

Jag har ett sånt där skräck spel som jag inte har vågat spela än, är det läskigt.

han tänkte skriva ''jag hatar skräckspel'' men han skrev ej det och sen så tog han inte bort allt.

Senast ändrad:

Nivå 3 · Lärling

Vilket spel?

3 Sep 2007
Nivå 5 · Fuskare

skräckspel e inte läskiga, men ibland kan man bli lite rädd som på t ex fear när den dära kvinnan kommer upp hela tiden i första banorna men annars tycker jag att sånna spel e roliga! :P

Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

skräckspel e inte läskiga, men ibland kan man bli lite rädd som på t ex fear när den dära kvinnan kommer upp hela tiden i första banorna men annars tycker jag att sånna spel e roliga! :P

Du har inte spelat Silent Hill-spelen, va?

Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

nupp, läskiga?
4 Sep 2007
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

nupp, läskiga?

Det kan du ge dig f*n på.

Silent Hill 2 är ju även mitt absoluta favoritspel.

Nivå 7 · Fuskare

Känner igen det. Brukar bli lite rädd när jag spelar FEAR ;). Annars brukar jag inte bli särkilt rädd för skräckspel B).

5 Sep 2007
Nivå 5 · Fuskare

det är ju bara spel!

man önskar bara att någon framtid skulle skapa något mera verkligt och så där så att man får känslan av att man e där!

4D skulle inte vara så tokigt!

6 Sep 2007
Nivå 5 · Fuskare

HEHE silent hill FTW aälskar att bli uppskrämd av dom spelen

10 Sep 2007
Nivå 2 · Novis

Haha, fattar lika med noll, sorry :P

13 Sep 2007

hahaha min brorsa spelar halflife och counterstrike och han tycker det inte är läskigt men om du hatar skräck spel så ska du inte spela doom 3 min brorsa blev skit rädd jag med hahahaha roligt att se hans min :D :lol:

Senast ändrad:

15 Sep 2007
Nivå 2 · Novis

håller med the cheater tjejen e så J*vla läskig. En gång kom hån fram mitt framför mig när jag vände mig om!!!

KUSLIGT!!! :evil:

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in